חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

כך תשקיעו נכון את שני מיליון הדולר

 

משרד ההסברה, כך תשקיעו נכון את שני מיליון הדולר במאבק האנטישמיות

 

קישור QR לקבלה לעם

שני מיליון דולר – זה הסכום שמקצה משרד החוץ האמריקני בשיתוף גורמים באירופה למי שיציע תוכנית מוצלחת וכוללת למאבק בתופעת האנטישמיות הגוברת. הבעיה טמונה בלב ההצעה, כאשר מחפשים דרכים להשתיק את השנאה, במקום להבין מהיכן היא נובעת ובכך לשכך את הבעיה.

חכמת הקבלה העתיקה שמתגלה בימינו יותר ויותר מעניקה הסבר שיטתי, הגיוני ומקיף לתופעת האנטישמיות, והכרת ההסבר תגרום לשיכוך מיידי של תופעה זו.

לפי חכמת הקבלה, לפני כ-3,800 שנה בבבל העתיקה ולאחר אלפי שנים של קשר אינסטינקטיבי בין בני האדם, וביניהם לטבע כולו, התחיל האדם לפתח את הרגשת ה"אני" שלו. בחכמת הקבלה מכונה התופעה הזו בשם: התפתחות האגו האנושי. כתוצאה מהתפתחות האגו, הקיום האנושי חייב יצירת קשרים חדשים וחזקים יותר בין בני האדם.

אברהם, הידוע כאב המשותף לשלושת הדתות הגדולות עד ימינו, גילה את הדינמיקה של ההתפתחות האנושית: הטבע מגביר את האגו – והאנושות מוּנעת להתגבר מעליו וליצור קשר מודע יותר. אברהם מקבץ סביבו נציגים משלל הקבוצות והעמים שחיו בממלכת בבל, ובונה מהם קבוצה שמפתחת את הקשר האנושי על פני האגו הגובר. הקבוצה קונה לה את השם "עם ישראל". כ-1,500 שנה חי העם היהודי לפי אותם העקרונות שהתווה אברהם, עד אשר האגואיזם האנושי גדל והתפתח לשלב חדש היהודים מאבדים קשר לשיטת החיבור שליוותה אותם מאז היווסדם כעם.

באלפיים השנים האחרונות התפתחה האנושות דרך צורות משטר שונות, קשרי מסחר וכלכלה, מדע, חינוך ותרבות, תוך שהיא נקשרת בתלות הדדית סביב כדור הארץ. במאה האחרונה זינק האגו האנושי לשיא חדש ואחרון, וכעת הוא מוביל את החברה האנושית למשבר גלובלי חסר תקדים.

כל אלה דוחפים את האנושות לסדר חברתי חדש, שלמעשה מצריך קשר אנושי חדש. האמצעי הוא אותו אמצעי שנרקח בבבל העתיקה. השיטה לחיבור טמונה בקרב העם היהודי שמפוזר בכל ארצות תבל, ולכן הוא זוכה ליחס מיוחד ושלילי לאורך אלפי שנות קיומו.

גם השמי וגם האנטישמי אינם מכירים בדינמיקה שמפעילה אותם ופועלת ביניהם. לא מדובר ביחס אישי בין עם כזה לעם אחר, אלא הם אינם מכירים את מערכת היחסים המחויבת ביניהם מצד הטבע. לכן ההסבר הזה הוא הסבר מהותי, כי רק הבנה ומודעות ליסודות האלה יכולים להוות בסיס ראשוני לפתרון בעיית האנטישמיות. ברגע שההסבר יחלחל לשיח הציבורי, מיד תרד ההתלהמות האנטישמית.

את שני מיליון הדולר מועיל יהיה להשקיע בהפצת ההסבר על הסיבה השורשית לאנטישמיות, ליהודים וללא-יהודים כאחד.

 

הרב ד"ר מיכאל לייטמן מעניק מדי יום שיעורי קבלה המשודרים בערוץ 96 ב HOT ובאתר "קבלה לעם" kab.co.il .

כדי להתרשם ממפגש מבוא בחכמת הקבלה, צרו קשר: 1-700-509-209 או במייל info@kab.co.il.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים