חיפוש
 
לדף הבית >>     בריאות >>

מתכננים מסלול מחדש

 

ההרצאה תתקיים בביתי בשוהם ביום ג’ 12/2/2019 בשעה 20:00 ברחוב קדם 132. התשלום לפי דאנה – עפ”י הבודהיזם – שלם כפי שברצונך.

 

שמי גילה אלישיב אני נטורופתית ומרצה בנושאי בריאות.

ההרצאה הקרובה שלי נקראת "מתכננים מסלול מחדש" ועוסקת בבריאות המוח באמצעים טבעיים.

הורי חיו בבית אבות כשנה ויצא לי להציץ מידי פעם למחלקה הסיעודית. חייבת להודות זה מראה מדכא. רואים קשישים בוהים באויר. לחלקם אין קשר עם הסביבה. לא יכולים ליצור שיחה, ניראים מבולבלים וליבי כל פעם היה נצבט מחדש רק מהמחשבה שחלקם הגדול יכל להינצל ולחיות באיכות חיים גם בגיל המבוגר אם רק היו מאמצים לעצמם מודעות וידע בתחום בריאות המוח.

הסתובבתי ב"אזורים כחולים" בעולם – זהו שם לאזורים בהם אנשים חיים חיים ארוכים באיכות חיים – וראיתי אנשים מעל גיל 100 שעדיין מתפקדים באופן עצמאי.

בשלב מסויים אנחנו מתחילים לשכוח , לא זוכרים שמות, פחות ממוקדים והתופעות רק מחריפות ולעיתים זה מגיע למחלות לא נעימות כמו אלצהיימר שכשהן פורצות אין דרך חזרה.

לכן בניתי הרצאה לצעירים ומבוגרים שכל כולה סיפורים וטיפים שניתן לשלבם בחיי היומיום בקלות כמו למשל דוגמא קטנה – מודעות לרעלים שאנו מכניסים לגוף כל יום ואנחנו לא יודעים על כך ואיך להימנע מהם , מה המוח אוהב , מה המוח לא אוהב – דברים שצריך אליהם רק מודעות - ואז  לא מגיעים  למצבים של דמנציה  והמוח נישאר צעיר ובריא גם בגיל המבוגר.

ההרצאה תתקיים בביתי בשוהם ביום ג’ 12/2/2019 בשעה 20:00 ברחוב קדם 132. התשלום לפי דאנה – עפ"י הבודהיזם – שלם כפי שברצונך.

אז אם אתם רוצים לשמר את המוח שלכם אתם מוזמנים באהבה להרצאה.

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים