חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מתארגנים לקראת יום המשפחה 2019 במודיעין

 

לקראת יום המשפחה תתקיים במתנ”ס סחלבים מסיבת ריקודים של הורים וילדים וסבים ונכדים לצלילי שירי הילדות, בהנחייתה של עינב שמחה שמש 

 

לקראת יום המשפחה 2019 תתקיים ביום ראשון הקרוב, 10.2.19 בשעה 17:00 במתנ"ס סחלבים במודיעין מסיבה של קצב ושמחה חיבור ואהבה – מסיבת ריקודים של הורים וילדים וסבים ונכדים לצלילי שירי הילדות בהנחייתה של עינב שמחה שמש ממודיעין, גננת, מרכזת השתלמויות לגננות המומחית להרקדות של  הורים וילדים ותקשורת בין אישית באמצעות הריקוד. כרטיס לאירוע עולה 30 שקלים, כשאח נוסף ישלם 25 שקלים.

עינב שמחה שמש מספרת כי הריקוד מחבר בין הורים לילדים ומאפשר כלי לפיתוח יכולות חברתיות בגני הילדים. "בחרתי בריקוד כי זה מה שעזר לי בילדותי לפתח תחושת מסוגלות ולהעצים את הדימוי העצמי שלי, ואת זה אני מעבירה הלאה באהבה. אני נותנת מענה לכל האירועים המשמחים: ימי הולדת בקצב הזומבה לילדות ולנשים, סדנאות שמחה לאמהות ולבנות מצווה, ערבי גיבוש לנשים, ארגונים ולכל המשפחה, הרצאות במרכזי פסגה בנושא חשיבות החינוך הגופני והמחול, מרקידה הורים וילדים במסיבות בגנים, בבתי ספר וביישובים – כולל הרקדה חודשית במתנ"ס סחלבים במודיעין. אני מגיעה לכל היישובים להרקדות ביום המשפחה, בחגים ובאירועים מיוחדים".

לאחרונה השתתפה שמש בכנסי בריאות של מחוז תל אביב במשרד החינוך, בהם השתתפו כ-350 גננות בכל כנס. היא העבירה הרצאה על חשיבות הריקוד והחינוך הגופני לבריאות הילדים וכיצד הם מסייעים לפיתוח יכולות חברתיות, לשכלול יכולות מוטוריות ולקידום הנושא הבריאותי במיוחד בעידן הטכנולוגי, ואף הדגימה לגננות כיצד ניתן לעשות חיבור חברתי-רגשי באמצעות ריקוד, חיוך, קשר עין ואחיזת ידיים וכיצד בכל מרחב נתון הדבר אפשרי. ואכן גם עם הכיסאות באולם רקדו מאות הגננות יחדיו. שמש: "אני שמה דגש על כך גם בהרקדות שאני עושה בגנים, במפגשי הורה-ילד, בכנסים, בהרצאות ובכל מה שאני עושה. לאחרונה היתה לי הזכות להתנדב ולהרקיד במסיבת חנוכה של סניף אקי"ם מודיעין את המשפחות והילדים, והוכחתי שזה אפשרי לרקוד גם עם כיסאות גלגלים".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים