חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

נחנך המרכז לחדשנות חינוכית של חולון

 

מרכז ”אתחלא” יקדם פדגוגיה שתועבר באמצעות טכנולוגיה חדשנית בקרב אנשי חינוך ותלמידים.

 

באירוע רב משתתפים נחנך אמש מרכז "אתחלא" – מעבדה עירונית לחדשנות חינוכית שפועלת תחת אגף חדשנות חינוכית במינהל החינוך בעיריית חולון. מטרתה להתוות דרך חינוכית, לקדם פדגוגיה חדשנית בקרב אנשי החינוך בחולון ולעודד יזמות, מנהיגות ורב-תרבותיות באמצעות טכנולוגיה חדשנית בקרב אנשי חינוך ותלמידים. באירוע השתתפו בכירי עיריית חולון, מאות אנשי חינוך מהעיר ומחוצה לה, אנשי מחקר ואקדמיה, נציגי חברות הייטק, נציגי המכון הטכנולוגי חולון ועמיתים מרשויות מקומיות נוספות.

מנכ״ל העירייה, יוסי סילמן, בירך והדגיש כי העיר מטפחת ניגודיות משלימה בכך שמצד אחד, פותחת את המרכז לעידוד מצוינות וחדשנות ומצד שני, פותחת במקביל גם מרכז יום תומך רב-תחומי לנוער וזאת כדי לתת את מלוא ההזדמנויות לכולם.

ראש מינהל החינוך, אריאלה קידר, ציינה כי השאיפה היא לראות את כל התלמידים פעילים במרכז, וזאת על מנת לנצל באופן המירבי את האפשרויות הגלומות בו על ידי מנהלים ומורים.

מנהל אגף החדשנות החינוכית ומנהל המרכז, ד"ר משה לייבה, אמר כי האגף בעיריית חולון הוא הראשון מסוגו ברשויות המקומיות והדגיש את חשיבות שיתופי הפעולה ההכרחיים בין מערכת החינוך לבין האקדמיה והתעשייה, על מנת לקדם מטרות חינוכיות באמצעות טכנולוגיה חדשנית.

הפעילות במרכז, שממוקם סמוך לבית הספר החדש (ברוח הייטק היי), ברחוב הבנאי 62, פינת שדרות ירושלים, מיועדת לכלל אנשי החינוך בעיר וכן לתלמידים מגיל הגן ועד לכיתה י"ב בפעילויות מאורגנות שיפורסמו מראש. הפעילות תתבצע באופן סדיר וקבוע מהשעה 08:00 ועד השעה 20:00, כאשר בבוקר יתקיימו הדרכות לצוותי הוראה ולכיתות מבתי הספר בעיר ואחר הצהריים יתקיימו פעילויות מוגדרות לצוותי חינוך ולתלמידים, כגון: קורסים, הרצאות, מיטאפים, האקתונים ועוד.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים