חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

שילוב בין רווחים למטרות עסקיות: הפרספקטיבה של חי נקש

 

חי נקש, הבעלים והמייסד של חברת ZmiAlpha, חברה לשיווק דיגיטלי ויזמות טכנולוגית עם פעילות ענפה בארץ ובחו”ל, מחויב להתנהלות עסקית בגישה שמשלבת בין הצלחה מסחרית וערכי ליבה אתיים, ומאמר זה מציג את הגישה שלו ליצירת ערכים עסקיים שהם מעבר למדדים כלכליים

 

חי נקש, הבעלים והמייסד של חברת ZmiAlpha, חברה לשיווק דיגיטלי ויזמות טכנולוגית עם פעילות ענפה בארץ ובחו"ל, מחויב להתנהלות עסקית בגישה שמשלבת בין הצלחה מסחרית וערכי ליבה אתיים, ומאמר זה מציג את הגישה שלו ליצירת ערכים עסקיים שהם מעבר למדדים כלכליים.

את המטרות האלו, חי נקש משיג באמצעות מודל עסקי ברור:

ביחד עם הצוות המקצועי בחברה, חי נקש מתנהל על פי מודל עסקי שבנוי על שלושה ערכים מהותיים:

חדשנות ממוקדת לקוחות

הפעילות העסקית של החברה מבוססת על מחויבות עמוקה ללקוחות, מתוך אמונה שהמדד האמיתי להצלחה טמון במידה שבה ניתן לספק פתרונות הולמים לצרכים ולאתגרים שמתפתחים שלהם. 

ערך זה מניע את נקש והצוות שלו לחדש כל הזמן, עם פתרונות שמובילים את השוק ומספקים יתרונות ממשיים ומוחשיים ללקוחות.

רווחת עובדים ופיתוח מקצועי

העובדים בחברה הם הנכס הגדול ביותר שלה, ונקש ושותפיו מכירים בכך שטיפוח הכישרונות שלהם, תשלום שכר הולם והשקעה בצמיחתם המקצועית הם הבסיס להצלחת החברה. 

עם יצירת סביבת עבודה תומכת ומעשירה, הם מגבירים את התפקוד ומטפחים תרבות של נאמנות, יצירתיות ומטרה משותפת.

ביסוס אותנטיות ואמון

מסירות ליצירת מערכת אקולוגית עסקית הוליסטית באמצעות התנהלות שמבוססת על חדשנות ויישור הצמיחה העסקית של החברה עם הצרכים ושביעות הרצון של הלקוחות שמניעים קדימה את החזון העסקי שלהם.

התובנות של חי נקש בכל הנוגע לתעשיית השיווק הדיגיטלי

תחום השיווק הדיגיטלי השתנה באופן משמעותי בשנים האחרונות, בזכות הבינה המלאכותית ולמידת מכונה. שיווק מותאם אישית, המונע על ידי ניתוח נתונים, הוא לא רק מגמה אלא הכרח לבעלי עסקים שמעוניינים להקדים את המתחרים שלהם, אלא שחשוב להבין שעם כוח גדול באה אחריות גדולה. 

בהיבט זה, נקש והצוות שלו מבססים את הפעילות שלהם על אסטרטגיות מונעות נתונים שמכבדות את פרטיות המשתמשים עם הקפדה על הסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר. לשם המחשה, הנה כמה דוגמאות לפעילות של ZmiAlpha.

פיתוחי פינטק

במגזר הפינטק, בלוקצ’יין ומטבעות קריפטוגרפיים, החברה חוללה מהפכה בתחום עיבוד העסקאות. בעוד שטכנולוגיות אלו מציעות הזדמנויות חסרות תקדים ליעילות ושקיפות, הן גם מציבות אתגרי אבטחה משמעותיים.

החברה פיתחה פתרונות בלוקצ’יין מאובטחים המגנים על נתוני המשתמשים, כך שניתן לבצע עסקאות כלכליות בבטחה וללא איומי אבטחה.

פיתוח עסקי

בפיתוח עסקי, המיקוד עובר לכיוון צמיחה עסקית שמבוססת גם על אחריות חברתית, וביחד עם הצוות שלו, חי נקש מסייע לבעלי עסקים בפיתוח אסטרטגיות שמשפרות את הרווחים שלהם, לצד תרומה חיובית לחברה.

אבטחת סייבר

אבטחת סייבר מהותית לעסקים דיגיטליים. התחכום ההולך וגובר של איומי הסייבר דורש אמצעי אבטחה חזקים ופרואקטיביים, והחברה מתמחה ביצירת מסגרות אבטחת סייבר גמישות ששומרות על עסקים מפני איומים דיגיטליים. 

סיפורי הצלחה של לקוחות 

כדי להמחיש את הפעילות של החברה, הנה שני סיפורי הצלחה של לקוחות בתחום המסחר האלקטרוני והפינטק במזרח אסיה.

פלטפורמת מסחר אלקטרוני בדרום מזרח אסיה

ZmiAlpha סייעה לחברה שמנהלת פלטפורמת מסחר אלקטרוני מתפתחת בוייאטנם, שהתמודדה עם הצורך להגדיל את הנוכחות הדיגיטלית במקביל ליצירת מערך אמין של אבטחת מידע בנכסים הדיגיטליים של החברה.

עם יישום אסטרטגיית אבטחת סייבר רב-שכבתית ושיווק מונחה נתונים, חי נקש והצוות שלו הגדיל את טווח ההגעה של החברה, לצד חיזוק התשתית הדיגיטלית נגד איומי סייבר פוטנציאליים.

סטארט-אפ פינטק במלזיה

הבעלים של חברת סטארט-אפ בתחום הפינטק במלזיה פנה אל נקש ושותפיו עם בקשה לפתח מערכת עסקאות מבוססת בלוקצ’יין. הפתרון שנמצא הוביל לייעול הפעילות העסקית בחברה, ולשילוב נהלי אבטחה מתקדמים, עם הצבת סטנדרט חדש בפרקטיקות של פינטק אתיות.

כמה מילים לסיום

חי נקש והצוות שלו מחויבים ליצירת שינוי מהותי בכל הנוגע להתנהלות עסקית, עם גישה ייחודית  שמבוססת על ערכים מונעי תכלית, שאיפה למצוינות והקפדה על התנהלות בשיטות שמובילות בעלי עסקים להצלחה מסחרית, לצד התרומה לחברה ולסביבה.

קרדיט תמונה: חי נקש

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים