חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

שירותי גרירה - הפתרון לרכב תקוע בכביש

 

חלק חיוני בשימוש ברכב הוא שירותי גרירה. שירות גרר מספק שירות SOS לאנשים פרטיים ולעסקים הזקוקים להובלת רכב לתיקון, לחנייה ליד הבית, או לפירוק ומיחזור. שירות גרר מאפשר לאנשים רוגע בידיעה שתמיד יהיה אי מי שיזיז אותם ממרכז כביש סואן, ושאם יש בעיה ברכב המונעת ממנו לנסוע, תמיד יהיה בסופו של דבר איך להביא אותו למוסך או לפנצ’ריה גם בלי לסחוב אותו על הגב

 

חלק חיוני בשימוש ברכב הוא שירותי גרירה. שירות גרר מספק שירות SOS לאנשים פרטיים ולעסקים הזקוקים להובלת רכב לתיקון, לחנייה ליד הבית, או לפירוק ומיחזור. שירות גרר מאפשר לאנשים רוגע בידיעה שתמיד יהיה אי מי שיזיז אותם ממרכז כביש סואן, ושאם יש בעיה ברכב המונעת ממנו לנסוע, תמיד יהיה בסופו של דבר איך להביא אותו למוסך או לפנצ’ריה גם בלי לסחוב אותו על הגב. במאמר הזה נדבר על גרירה לפירוק ומיחזור, ועל שירותי גרירה אחרי תאונה או תקלה ברכב. בנוסף, נדבר על שירות גרר של 24 ביממה.

למה צריך שירותי גרירה?

כמו שאמרנו, שירותי גרירה הם צורך חיוני ובסיסי בשביל נהגים.

שירותי גרירה יכולים לעזור לכם במצבי חרום כמו תקיעה באמצע כביש, כך שתקבלו סיוע של גרירה מהירה מהכביש ישירות למוסך המועדף עליכם, ולחסוך לכם חוסר אונים נוראי כשהרכב תקוע ואין לכם פתרון.

שירותי גרר יכולים לעזור גם במצב שרכב נתקע במקום קשה לחילוץ. לחברת הגרר יש ציוד מיוחד במצבים כאלו, כדי לחלץ רכבים מתעלות או שטח מורכב אחר. כך בצורה בטיחותית וזהירה, מחלצים לכם את הרכב וגוררים אותו למוסך.

שירותי גרירה נדרשים גם במצבים של שינוע רכבים חדשים לאולם התצוגה שלהם, אלו הגררים מרהיבי העין שהילדים תמיד סופרים בהם כמה מכוניות נמצאות עליהם. אבל זה כבר לא קשור לשוק הפרטי.

שירותי גרירה 24 שעות

שירותי גרירה 24 שעות ביממה הם שירותים חשובים לצורך סיוע מיידי לאנשים שנתקעו במצבים שונים. תקלה מפתיעה ברכב, עלולה למנוע מהרכב (לא שלכם, של... לא משנה של מי) להתניע אחרי רמזור אדום. עלולה למנוע ממנו להצליח להתניע ליד הבית. עלולה לגרום לו להתקע גם באמצע כביש מהיר ולא לאפשר לכם להתקדם. רק לאחרונה ניצלה צעירה מתאונת דרכים מחרידה במצב כזה, בזכות שיצרה קשר מיד עם כוחות ההצלה, שהנחו אותה לצאת מהרכב ולהישאר בשוליים, עד שיבואו לעזור לה. הרכב זכרונו לברכה...

כך שלמעשה, שירותי גרר 24 שעות מחזיקים טלפנים לאורך כל שעות היממה, וגררים כוננים, ובכך מאפשרים לכם שקט נפשי בכל זמן ובכל נסיעה, כי אתם יודעים שתמיד יש לכם שירות גרירה אמין וזמין. שימרו לכם מספר טלפון של שירותי גרירה, על כל צרה שלא תבוא, ותוכלו להמשיך לנסוע ברוגע שתמיד יהיה לכם סיוע במקרה הצורך. 

שי רכבים - שירותי גרירה סביב השעון

אנחנו בשי רכבים מחזיקים ציוד גרירה וחילוץ לרכבים, 24 שעות ביממה. אם הרכב שלכם נתקע בלילה, יש לנו גם מענה מיידי עם כונן שמחכה לשיחות טלפון כאלו בדיוק.

הצוות שלנו מיומן, ומגיע בשיא העירנות והכוח, גם בשעות הלילה המאוחרות. שומר על אדיבות וענייניות ועוזר בכל מה שנדרש, בזהירות המירבית ובמקצועיות ברמה גבוהה על מנת לא לפגוע ברכב שלכם ולא להזיק יותר ממה שהרכב כבר ניזוק. 

שי רכבים פועלים במרכז הארץ כבר עשרים שנה, ובעלים של שירותי גרירה ומגרש רכבים מאובזר, העובד לפי כל הנהלים והתקנים הרלוונטים במשרד התחבורה. הכל כדי לספק לכם את השירות הטוב והאיכותי ביותר שניתן.

 קרדיט istockphoto.com

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים