חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

חוגגים אביב בחולון

 

שפע של אירועים יתקיימו בחול המועד פסח ברחבי העיר.

 

עיריית חולון, בשיתוף חברות הבת ומוסדות התרבות העירוניים, מזמינים את תושבי חולון הגדולים והקטנים ליהנות משפע של אירועים, שיתקיימו בחול המועד פסח ברחבי העיר.

בסינמטק הילדים יתקיים טה-דאם! - הפסטיבל הבינלאומי לסרטי ילדים וילדות, בתאריכים 10-7 באפריל. הפסטיבל יעמוד בסימן "ילדים מכל העולם" ויציע תוכנית אומנותית חוצת גבולות, שתיקח את הילדים ואת ההורים למסע חווייתי מסביב לעולם בין תרבויות שונות עם סרטים זוכי פרסים מרחבי הגלובוס, סדנאות ופעילויות מגוונות. בנוסף, לראשונה, ייצא הפסטיבל גם מחוץ לאולמות הקולנוע עם "משאיות הקולנוע" לילדים, שינדדו ברחבי חולון ויקרינו סרטים ללא תשלום תחת כיפת השמיים במיקומים שונים, שיפורסמו באתר העירייה. רכישת כרטיסים לסרטים באולמות הסינמטק באתר סינמטק הילדים או בטל’ 03-5021552, 1800-20-29-30.

במרכז תיאטרון בובות תתקיים חגיגת עיצוב ירוק, בתאריכים 11-9 באפריל, עם הצגות וסדנאות יצירה, שמבוססות על שימוש חוזר והענקת חיים חדשים ומלאי דמיון לחפצים ולחומרים שאנו משתמשים בהם. בנוסף, יתקיימו סיורים תיאטרליים במוזאון לאומנות תיאטרון הבובות עם הבובה ג’ינג’ה ובובנאית. רכישת כרטיסים באתר המרכז או בטל’ 03-6516848.

בתיאטרון המדיטקיתקיים פסטיבל הצגות ילדים בתאריכים 12-8 באפריל, עם ההצגות: בת הים הקטנה, חנן הגנן, מצחיק, דודי שמחה, אי הילדים, דון קישוט, הסוד של סבא אפרים, סיפורו =F9ל פרדיננד ואריה הספרייה. רכישת כרטיסים באתר המדיטק או בטל’ 03-5021555.

במוזאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס יתקיימו מגוון פעילויות, ביניהן: סיורים, סדנאות ומפגשים עם יוצרים. פרטים מלאים מצויים באתר המוזאון.

 

כמיטב המסורת, יתקיים פסטיבל ימי זמר בתיאטרון חולון בתאריכים 12-9 באפריל, עם הפקות מקור, מופעים מיוחדים ומחוות ליוצרים, שהטביעו חותמם על הפסקול של מדינת ישראל. תעודות על מפעל חיים יוענקו לשייקה פייקוב ולשרה’לה שרון, יתקיימו מופעי מחווה חגיגיים לציון 100 להולדתם של שושנה דמארי ונתן יונתן, מופעי מקור ומחווה לשמעון ישראלי, לדן אלמגור ולאריה לבנון בהגיעם לגיל 90, מופע עם דורית ראובני שחוגגת 70, מופע לזכרו של יצחק קלפטר ז"ל ועוד. בין האומנים שישתתפו בפסטיבל: שלומי שבן, נינט, מיקי קם, טוביה צפיר, דביר בנדק, שלומית אהרון, אסתר רדא, אילנית, ואלרי חמאתי, ששי קשת, אביבה אבידן, דודו זכאי, חנן יובל ועוד רבים. רכישת כרטיסים באתר התיאטרון או בטל’ 03-5023001.

הגלריות העירוניות יפעלו במהלך חול המועד פסח ויציגו תערוכות מגוונות, מידע על אודות שעות הפתיחה מצוי באתר העירייה. הכניסה חינם.

 

חג שמח!

בברכה,

נורית בייסקי

דוברת עיריית חולון

טל’:  5027334/5

קרדיט תמונה- באדיבות סינמטק הילדים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים