חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית חולון בת ים >>

דור- הדור הבא של יועצי המשכנתאות

 

שכירת יועץ משכנתאות פרטי היא דרך מצוינת לקבל את הייעוץ וההכוונה הנכונים בכל הנוגע ללקיחת משכנתא, קבלו את דור פוגל מחולון למרות גילו הצעיר 25 והמגבלה בדיבור הפך ליועץ משכנתאות ופיננסי

 

"מה החלום הכי גדול שלי? להמשיך ולעזור לאנשים לצאת ממשברים כלכליים לעבר עתיד טוב יותר", אמר דור פוגל בן ה-25 מחולון, יועץ משכנתאות ותחומי חיסכון ופיננסים.

פוגל בוגר מכללת פסגות ובעל תעודות רבות בהשקעות ויזמות בנדל"ן, קורסים שונים של ניהול תיקי השקעות, קורס מסחר יומי בבורסה ועוד. התפקיד העיקרי שלו בשנים האחרונות היא לעזור למשפחות שלהן הוא מייעץ, לזכות בשקט נפשי וכלכלי. "תמיד עניין אותי להתעסק עם כספים. אני זוכר את עצמי בתקופת הצבא מנהל לי את חשבון הבנק, בודק לגבי תוכניות לחיסכון, פקדונות, עמלות, השקעות וכל דבר שהיה קשור לכספים אני הייתי בודק".

הוא שירת בצה"ל בחיל התקשוב עם תשבוחות רבות ממפקדיו, ועם שחרורו החל לבדוק כיצד ההתעניינות שלו בכספים יכולה להוביל למקצוע. "בדקתי מספר מכללות, אך בפסגות הרגשתי הכי טוב. פגשתי אנשים טובים שעזרו לי בכל דבר ונתנו לי יד להצליח", אמר פוגל.

פוגל נולד עם מוגבלות קלה בדיבור, לטענתו כאשר הוא מתרגש הוא מתחיל לגמגם קצת, אך זה לא מפריע לו לעשות את עבודתו על הפן הטוב ביותר. "זה משהו שנולדתי איתו, אני לא מייחס אליו חשיבות רבה. בסוף, כל מה שרציתי בחיים הגעתי. הכל קשור לביטחון האישי שלך, אם יש לך ביטחון בעצמך אז השמיים הם הגבול. זה גם מה שאני אומר ללקוחות שלי, תאמינו קודם כל בעצמכם והשאר יבוא לבד. לרוב האנשים אין בעיה, אבל תמיד לאנשים יהיה מה להגיד. חשוב לי לציין כי כל מגבלה תהיה אשר תהיה לא מדברת על הבן אדם שמולך ואסור לשפוט אותו, אלא רק על פי התוצאות, מקצועיותו והיכולות שלו".

האם כדאי היום לקחת משכנתא?

"לדעתי, כל מי שחושב על לקחת משכנתא היה צריך לקחת כבר אתמול", הדגיש פוגל. "אנחנו בתקופה לא פשוטה, יש יוקר מחיה ואתגרים רבים בישראל ובעולם שמשפיעים על המחירים של הנדל"ן. יש קצת צינון אמנם ברכישת דירות, אבל אני יודע שאם יש אפשרות לקנות את דירת החלומות אני ממליץ ללקוחות שלי לקנות עכשיו, כי הריבית לא תרד ויש צפי רק לעלייה, המחירים ייקח להם זמן לרדת ובינתיים גם שוק השכירות עולה, שמשקללים את כל המרכיבים האלה כדאי לקנות דירה", המליץ פוגל.  

"אנשים נכנסים ללחץ מול המערכת הבנקאית וזה טבעי, לכן אני כאן ללוות אותם ולהרגיע", ציין פוגל. אני מתכנן להם את המסלול הכי טוב עבורם ולא עבור הבנקים, מה שבאמת הם יכולים לקחת ולשלם כל חודש. משכנתא זה ריצת מרתון וצריך גם להבין את הסיכונים השונים בזמן הקצר והארוך ולפעול לפי זה בהתאם", הדגיש. 

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים בהליך המשכנתא?

"לפני הגשת הבקשה למשכנתא מאחד הבנקים, שיחה עם יועץ משכנתאות עשוי להוזיל את העלויות של המשכנתא העתידית, להקטין את ההחזר החודשי ולשפר את תנאי המשכנתא", אמר פוגל. 

הלווה הפוטנציאלי יקבל אישור עקרוני למשכנתא מהבנק, זהו שלב ראשוני חשוב כדי שהבנק יעניק לך את ההלוואה הרצויה. יש לציין כי לפני קבלת ההלוואה, הבנק שולח שמאי מטעמו שיעריך את שוויו של הנכס, כך שבעת הבקשה למשכנתא כדאי שתבדקו את כל הפרטים בדרך לדירת החלומות. עם סגירת העסקה, ירשום עו"ד המייצג את הרוכשים הערת אזהרה לזכותם בנכס בטאבו או ברשות מקרקעי ישראל. זאת במטרה למנוע העברת הנכס לאדם שלישי תוך כדי העסקה.

כדי להימנע מאי נעימויות מול הבנקים, העריכו מראש את ההון העצמי הזמין לכם לצורך לקיחת ההלוואה. על פי ההנחיות של בנק ישראל, חשוב לדעת כי שום גוף פיננסי לא יכול להלוות לרוכשים את מלוא סכום הרכישה, כך שצריך לתכנן נכון את תנאי המשכנתא ולכן יועץ משכנתאות יכול להיות הפיתרון הטוב ביותר.

* כתבה שיווקית

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים