חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

יום סרט בחולון

 

התקיים אירוע חווייתי למגמות התקשורת והקולנוע בבתי הספר העל-יסודיים בחולון, במסגרתו הוענקו פרסים ליצירות.

 

במקום הראשון: בתיה"ס אילון וקוגל; במקום השני: בתיה"ס אורט ופרס; במקום השלישי: ביה"ס הרצוג; פרס על צילום סטילס הוענק לביה"ס רוטמן נעמת

 

צילום: עיריית חולון

המסורת נמשכת והשבוע התקיים, זו הפעם השנייה, יום קולנוע ותקשורת עירוני, בהובלת האגף לחינוך  על-יסודי במינהל החינוך בעיריית חולון.. האירוע התקיים באודיטוריום בית הספר קוגל, במעמד ראש העיר מוטי ששון, ששיבח את התלמידים ואת המורים על ההפקות המרשימות שהוצגו. עוד נטלו חלק באירוע אריאלה קידר, ראש מינהל החינוך, גלית בראל, מנהלת האגף לחינוך על-יסודי, בכירים נוספים וכמובן, מאות תלמידי י"א ו-י"ב מ-12 מגמות התקשורת והקולנוע בתיכונים בעיר ומוריהם.

 

חלקו הראשון של היום הוקדש לז’אנר התיעודי ולפרסומות וחלקו השני הוקדש לז’אנר העלילתי, לצילומי סטילס ולדיגיטל. יצירות התלמידים עסקו בנושאים אישיים וחברתיים מורכבים ודרשו מהם להפגין, בין היתר, בגרות, פתיחות, רגישות, עבודת צוות ומקצועיות. בנוסף, נהנו התלמידים ממפגש עם השחקן והבמאי קובי פרג’, ששיתף אותם בסיפורים מימיו כתלמיד במגמת תקשורת, משירותו בתיאטרון צה"ל, מהפקות שונות שבהן נטל חלק ועוד. 

 

במהלך הכינוס הוענקו פרסים ליצירות הE6וכות -  

סרטים עלילתיים: במקום הראשון זכה הסרט "להמשיך ללכת" של ביה"ס אילון, במקום השני זכה הסרט "תקליט שרוט" של ביה"ס אורט. סרטים תיעודיים: במקום הראשון זכה הסרט "זכויות או לא להיות" של ביה"ס קוגל, במקום השני זכה הסרט "קו 4" של ביה"ס פרס, במקום השלישי זכה הסרט "קח תן" של ביה"ס הרצוג. פרס נוסף על צילומי סטילס הוענק לביה"ס רוטמן נעמת.

 

בברכה,

שירלי מורה

סגנית דוברת עיריית חולון

טל’ 03-5027334/5

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים