חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עושים עסק - 3 טיפים למינוף העסק המתחיל

 

מזל טוב! סוף סוף פתחתם את העסק שחלמתם עליו, סביר להניח שהשקעתם חודשים רבים של מחשבה, עבודה והכנות... ומה עכשיו?

 

מזל טוב! סוף סוף פתחתם את העסק שחלמתם עליו, סביר להניח שהשקעתם חודשים רבים של מחשבה, עבודה והכנות... ומה עכשיו?

אספנו עבורכם 3 טיפים שהם פשוט "חובה" ליישום בכל עסק מתחיל - על מנת להכניס את העסק שלכם לתודעה ולהעלות את החשיפה של הקונים הפוטנציאלים למוצרים שלכם - וכל זה במינימום מאמץ:

1.   לבוש קבוע לעובדים

אחד הדברים הראשונים עליהם יסתכל הצרכן שלכם כאשר יגיע אל העסק הוא על העובד/ת שלכם - וככל שזה/זו יראו מדוגמים יותר וממותגים יותר, כך גם הרושם הראשוני על העסק שלכם יהיה בהתאם.

מומלץ מאוד לדאוג ללבוש אחיד וממותג לכל עובד ועובדת, החל מחולצות ממותגות ועד לכובעים.
את המיתוג עצמו תוכלו לעשות בצורה סיטונאית ובעלות נמוכה דרך חברת "גרלין ליין" המתמחה בהדפסה על כובעים, הדפסה על חולצות, הדפסה על מוצרים ואביזרים נלווים ועוד!

2.   תקציב שיווק ופרסום

אם בעבר היינו צריכים לשלם על מודעה בעיתון המקומי או במקרה הטוב על שלט חוצות או פרסומת - הרי שהיום השוק השתנה לחלוטין... אז אם אתם פחות בקיאים בכל נושא הרשתות החברתיות והמשפיענים - נמליץ לכם המלצה חמה להשקיע תקציב קבוע מדי חודש שילך למשרד פרסום המתמחה בדיגיטל.
מדובר בתפקיד שפעמים רבות נעדיף לקחת על עצמנו בתור בעלי עסק כדי "לחסוך", מה שבסופו של דבר יגרום לנו לעבודה נוספת ומרובה ללא תוצאות כמעט, כי למי יש זמן להתעסק בזה?

אם כבר יצרתם קשר עם משרד פרסום או שאתם בעלי ידע מספיק בתחום ובכל זאת מעדיפים לקחת זאת על עצמכם - נמליץ לכם להעלות קמפיין "פתיחה" בפייסבוק ולהקים עמוד עסקי לעסק שלכם, בנוסף כדאי לכם לפרסם מבצע פתיחה כלשהו שימשוך אליכם קהל רלוונטי.

אופציה נוספת להעלאת החשיפה עבור העסק שלכם - היא שימוש במשפיענ/ת רשת ולתת להם מוצר/ים בחינם בתמורה להעלאה של המוצר ברשת החברתית שלהם, ככל שמספר העוקבים שלהם יהיה גדול יותר כך סביר להניח שגם המחיר עבור העלאת התוכן.
לכן כשלב התחלתי מומלץ לבחור במשפיענים בתחילת דרכם (כאלו עם 5-10 אלף עוקבים) ולהציע להם בתחילה שיתוף פעולה - משמע קבלת המוצר בחינם בתמורה להעלאת התוכן, או לחילופין להשקיע מעט מתקציב השיווק החודשי שלכם לטובת המטרה הזו.

3.   חברי מועדון / מאגר לקוחות

הגיע אליכם הקונה הראשון? מושלם!
הפרטים שלו הם מכרה זהב עבורכם לשלבי ההמשך, תוכלו בעתיד להשתמש בכתובת המייל שלו לדוגמה בשביל לשלוח לו תוכן פרסומי על מבצעים או מוצרים חדשים, דבר שיצריך ממכם מינימום מאמץ לעומת מקסימום רווח שתוכלו להפיק מזה.
*חשוב מאוד - כאשר הקונה נמצא במעמד הקנייה הציעו לו להצטרף למועדון הלקוחות שלכם ללא עלות (הסבירו לו שישלחו לו מבצעים שווים ומידע על מוצרים חדשים), ובקשו ממנו לאשר זאת בחתימה - זאת בכדי להבטיח שלא תקבלו תביעה בעתיד כאשר תשלחו לו את התוכן הפרסומי, הצרכן חייב לאשר זאת מבעוד מועד.

אז לאחר שסיימתם עם שלושת הצעדים הללו, סביר להניח שתתחילו לראות עליה בכמות הלקוחות וברמת השיח עליכם ברשת, חשוב לדעת שהשלבים הללו לוקחים זמן וכמו כן גם התוצאות שלהם עלולות לקחת מספר חודשים לפעמים - אז השקיעו בדרך ותיווכחו בתוצאות! ושיהיה הרבה בהצלחה בהמשך.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים