חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פינוי דירות מוזנחות –  שי פינוי דירה עוזר לכם להפוך חורבה לפנינת מגורים אמיתית!

 

הבית היה ויישאר מקומו הבטוח של כל אדם, המקום שבו מקבלים אותנו ללא שום תנאי או גבול. הבית, מבצרו של האדם, הרבה יותר מעוד קיר או תקרה

 

הבית היה ויישאר מקומו הבטוח של כל אדם, המקום שבו מקבלים אותנו ללא שום תנאי או גבול. הבית, מבצרו של האדם, הרבה יותר מעוד קיר או תקרה. 

כשחושבים על בית ישר עולה התחושה של מקום מזמין, חמים, נקי, מסודר ובגדול "בית" אך עם זאת, מה קורה כשהבית רחוק מלהזמין ולהיות מזמן עבור דיירים, קונים פוטנציאליים ובו זמנית פוגע באיכות הסביבה? 

בכמה מילים, דירות מוזנחות הן דבר לא נעים ולא רק בעניין הנראות אלא גם בתחושה, בחוסר הרצון לחזור ולשהות בו ובגדול הוא החמצה גדולה כשמגיע הרגע למכור אותו לכל המרבה במחיר.

נשמע לכם מוכר? יש לכם נכס שרחוק מלהיות פוטנציאלי למכירה או למגורי אנשים שיקרים לליבכם? 

דירות מוזנחות/ נטושות – הפוטנציאל שלכם להפוך בית מגורים לנכס כלכלי מצליח! 

אנשים מחפשים דירות להשקעה בכל יום ובכל זמן, אבל לפני שהם משקיעים חשוב להם למצוא נכס שיניב להם מזה תועלת. 

נשמע הגיוני בסך הכול לא כן? אותם משקיעים מתבוננים על הנכס מבחוץ, מבפנים, מחפשים השקעה אטרקטיבית, אבל אם היא מוזנחת, הם כנראה ישלמו לכם בהתאם. 

מה כדאי לעשות? להתחיל לנקות? יש כל מיני דרגות של דירות מוזנחות, יש יותר ויש פחות אבל בגדול, אם אתם מתעניינים ורוצים לעשות כסף מהנכס שנפל בחלקכם, אזי לפני שהמשקיעים מגיעים כדי שתשקיעו בו בעצמכם וכך תנצלו את דקות התהילה למכירה ששווה הרבה יותר!

מי מנקה דירות מוזנחות? אתם מגדירים את רצונכם ושי פינוי דירה קולט ומיישם את הצורך!

מחפשים לפנות את הדירה המוזנחת לצרכי מגורים או מסחר? רגע לפני שאתם עושים את הצעד הבא שלכם, בואו לפגוש שירותי פינוי דירה בגרסה שלא הכרתם. 

אז איך עושים את זה נכון? על פי משנתו של שי פינוי דירה "שועל ותיק" בתחום הפינוי, קודם כול זה אתם, הרצון שלכם, בירור הצרכים המקדים, סובלנות, הכלה, הקשבה!

תחילה מגדירים מראש מה ניתן לפינוי ומה לאשפה. כן, אתם בהחלט יכולים להיות נוכחים בזמן הפינוי אם כי אין צורך, בקריאה אחת מה אומרים עלינו הלקוחות שלנו תבינו את רמת השקיפות והיכולת שלכם לא לבזבז זמן עבודה בזמן שאנחנו מכינים לכם את הנכס למגורים או מכירה. 

הפיכת דירה מוזנחת ברת מגורים – רק אצל שי פינוי דירה!

בשלב הבא בו מבינים את הצורך שלכם למכור את הנכס או לגור בו, לשי פינוי דירה די ברור שהזמן שלכם יקר וכאן הצוות המיומן איננו מתמקד רק בפינוי פסולת או תכולה "וזהו". אצל שי פינוי דירה אין "זהו" אלא התעמקות בכל שלב ושלב כאשר החזון הוא מכירת הנכס במחיר גבוה או מגורים משביעי רצון!

לכן, העובדים הפועלים ברשות שי פינוי דירה מבריקים את הבית, מסלקים כל זיכרון לכל מזהם שהיה בנכס או גרם לו, מנקים הכול כולל קירות, אמבטיה, אסלות ושלא כמו המתחרים, בוחרים לשטוף עבורכם את כלי המטבח ולהחזירם למקום!

לאחר הניקוי וכדי למגר את השלכות הזיהום, החולדות וכל שאר התחלואים, אצל שי פינוי דירה לא שוכחים לנקות עם "כלור נקי" וחומרים ייחודיים את הצואה, האבנית לרבות הפרשות גוף בני אדם או בעלי חיים במצב קיצון יותר. 

זקוקים לשיפוץ כמו תיקון קיר, אינסטלציה, עבודות חשמל? כשיש לכם את השירותים של שי אתם לא באמת צריכים לחפש את בעלי המקצוע, הפעם הם נמצאים ממש "מתחת לאף שלכם". 

בסיכום דבר, לפי תוכנית, בלי להפריע לשכנים, בלי להשאיר עקבות של שיפוץ, יגיעו המפנים ויעשו עבורכם סדר בדירה אבל גם בחיים עצמם!

צריכים את העזרה שלנו? שיחה אחת והכול עומד להשתנות לכם לטובה!

קרדיט: שי פינוי דירה

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים