חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שאת צריכה לדעת על עגילי זהב בשביל לוק מנצח

 

כל אחת צריכה את הפריטים האלו בארון שתמיד ילכו, עם כל בגד, לא משנה מה. כל אחת צריכה את הפריטים הללו שישתלבו עם הסטייל והמראה הכללי ויהפכו כל בגד פשוט למה שיש לו מראה מנצח. הרבה פעמים תכשיטים הם בדיוק הפריט הזה שמאפשר ליצור את החוט המקשר ולהשלים את המראה הכללי

 

כל אחת צריכה את הפריטים האלו בארון שתמיד ילכו, עם כל בגד, לא משנה מה. כל אחת צריכה את הפריטים הללו שישתלבו עם הסטייל והמראה הכללי ויהפכו כל בגד פשוט למה שיש לו מראה מנצח. הרבה פעמים תכשיטים הם בדיוק הפריט הזה שמאפשר ליצור את החוט המקשר ולהשלים את המראה הכללי. עגילי זהב הם עגילים שתמיד יצליחו להבליט כל בגד בו תבחרי באותו היום. כשאנחנו מדברים על עגילי זהב, אנחנו מדברים על שורה ארוכה של אפשרויות, ממש לא רק על פריט מסוים כזה או אחר. אם את רוצה לקבל רעיונות חדשים, יש לנו את כל מה שאת צריכה כדי להיראות פשוט מעולה.

עגילים עשויים זהב מתאימים לכולן

יש איזה מיתוס, לפיו עגילי זהב לא מתאימים לכל אחת, כאילו יש פער בין אלו שגוון העור שלהן בהיר למול אלו שגוון העור שלהן שחום. אבל אנחנו כאן כדי להגיד, פעם אחת ולתמיד, כל אחת, עם כל צבע עור יכולה לענוד עגילים עשויים זהב. מדובר על אחד החומרים הבודדים בעולם להם היכולת להשתלב עם כל פריט לבוש, להתאים לכל בחורה, עם כל גוון עור. אם עד היום חששתן, אנחנו כאן כדי להגיד לכן שאין מה לחשוש, העגיל פשוט יתאים לך בול, את עוד תראי.

עגילי חישוק מזהב, למי שרוצה להדגיש את הברק

עגילי חישוק מזהב הם פריט שהוא חובה בארון של כל אחת. הכיף הגדול הוא שאלו עגילים המתאימיםגם לאירוע בערב, גם לפגישה עם חברות לקפה, גם לדייט ואפילו אם את רוצה פשוט ללכת לעבוד במשרד. עגילי חישוק מזהב מתאימים במיוחד לבחורות ונשים שאוהבות את המראה של העגיל המשתלשל מהאוזן, כך שהצדודיות של הפנים הופכים רכים יותר. אל תשכחו כי לכל עגיל, בכל קונסטלציה, יש את הדרך לשנות במידה מסוימת את קווי המתאר של הפנים. עגילים ארוכים יצרו תחושה של אורך, עגילים קטנים יתנו תחושה של ראש עגול יותר וקטן. גם כאשר אתן בוחרות את היקף החישוק, כדאי לשים לב ולהתאים אותו כך שיחמיא למבנה הפנים שלכן.

עגילי זהב צמודים לאוזן

עגילי זהב צמודים לאוזן הם בראש ובראשונה עגילים נפלאים ליום, יום. הם בדיוק האלמנט הנוסף הזה שמייצר את תחושת הברק החמקמקה שכולנו מחפשות. מה שכדאי לשים לב אליו הוא שלעיתים, גם לערב או לדייט, אפשר להתאים עגילי זהב צמודים ולהעשיר איתם את ההופעה הכללית. בדרך כלל, עגילים כאלו יתאימו במידה ואת בוחרת ללבוש משהו סולידי ואלגנטי, בגד קלאסי שלא דורש יותר מדי מעבר, עגילים כאלו יכולים להתאים גם במידה ואת בוחרת ללבוש דווקא משהו ססגוני, משום שהם לא מכבידים עוד על המראה הכללי.

עגילי זהב ארוכים

עגילים ארוכים יכולים להגיע בצורות שונות ובעיצובים משתנים. מדובר על תורה שלמה של אופי וסגנון, של חומרים ושל מידות. עגילי זהב ארוכים בדרך כלל יתאימו לבחורות עם שיער ארוך וראש ’קטן’. עגילים ארוכים פשוט מאריכים את הצדודיות של הפנים והרבה פעמים מאפשרים ליצור מראה סימטרי יותר בסופו של דבר.

אין חוקים, אתן פשוט צריכות להתנסות

אמנם יש טיפים ורעיונות שאולי יכולים להתברר נכונים במקרים שונים. אבל האמת היא שאין באמת דבר אחד נכון. בעיצוב, כמו באומנות, הכל זה שאלה של טעם אישי. ההמלצה שלנו זה לבחון אופציות שונות, לראות מה מתאים לך ולמצוא את הדרך לשלב את העגיל בכל פעם מחדש.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים