חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

כיצד להימנע ממחלות כליה מסוכנות

 

אנשים רבים לא מודעים כלל לחשיבות הרבה של הכליות, ההשפעה על תפקוד הגוף ולהשלכות פוטנציאליות של תפקוד לקוי. לפניכם כל מה שצריך לדעת לגבי אחד האיברים החשובים בגופכם

 

אנשים רבים לא מודעים כלל לחשיבות הרבה של הכליות, ההשפעה על תפקוד הגוף ולהשלכות פוטנציאליות של תפקוד לקוי. לפניכם כל מה שצריך לדעת לגבי אחד האיברים החשובים בגופכם.

יואל לייבוביץ - פורום המומחים

הכליות ממוקמות משני צדי עמוד השדרה, מאחורי המעי ומתחת לסרעפת. כידוע בגוף האדם ישנן שתי כליות וגודלן קטן יחסית, כגודל אגרוף. למרות גודלו, מדובר באיבר הפעיל ביותר במערכת השתן ולו תפקידים חשובים רבים - ביניהם וויסת משק המים, איזון יונים וחומציות הגוף, סינון דם והפרשת חומרי פסולת מטבוליים (במיוחד שתנן) וחומרים כימיים זרים. כמו כן, הכליות מסנתזות גלוקוז מחלבונים בתהליך המכונה "גלוקונאוגנזה" ומפרישות לתוך הגוף הורמונים שונים.

חשיבותן הרבה של הכליות לבריאות הגוף

בדם שלנו נוצרת פסולת כתוצאה מפירוק רקמות וגם מהמזון שאנו מכניסים לגוף במהלך היום. מרכיבי מזון שאינם משמשים לאנרגיה מסולקים על ידי הכליות שמעבירות אותם ואת עודפי המים אל השתן המופרש מהגוף בתהליך שכולנו מכירים. כאשר הכליות לא מתפקדות הפסולת הזו בעצם מצטברת בגוף ועלולה לגרום לנזק. בנוסף, הכליות מווסתות את כמות המים בגוף במצבים שונים - אם שתיתם המון מים, נפח השתן יעלה ואם לא שתיתם מספיק תהיה ירידה במתן השתן. 

חשיבות נוספת של הכליות באה לידי ביטוי בהורמונים שהן מפרישות. הורמון הרנין הוא חלק מהבקרה והאיזון של לחץ הדם, כמות גדולה שלו תגרום לכיווץ בכלי הדם וכתוצאה מכך לעלייה בלחץ הדם וכמות קטנה למצב הפוך. הורמון הקלציטריול המוכר לכם יותר בתור ויטמין D חיוני לשמירה על חוזק העצמות מתוקף העובדה שהוא עוזר לשמור על רמות תקינות של זרחן וסידן, והורמון האריתרופואטין משתתף בייצור כדוריות דם אדומות שנושאות חמצן לאיברים השונים.

מחלות כליה והדרך למניעתן

מחלות כליה עלולות להתפתח בצורה קשה עם הזמן, חלקן כרוניות, ולהוביל לירידה בתפקוד הכליות כאשר במקרים הקשים יותר יהיה צורך בדיאליזה ואף בהשתלת כליה. מחלת כליה כרונית הינה מחלה מאוד נפוצה, אם בוחנים את האוכלוסייה הבוגרת - כ-10% סובלים ממנה. 

הגורמים להתפתחות של מחלות כליה הם רבים, החל ממצבים רפואיים ועד אורח חיים - ביניהם מחלות גנטיות, אי ספיקת לב, זיהום, דלקות אוטואימוניות, אבנים בכליות, חסימה בדרכי השתן, סוכרת, השמנת יתר ויתר לחץ דם. בנוסף נזק עצום נגרם לכליות כתוצאה מצריכת מינונים גבוהים של משככי כאבים ותרופות כמו אנטיביוטיקה.

גורמים כמו השמנת יתר, שימוש בתרופות כימיות, לחץ דם ואפילו סוכרת ניתן להוריד מהפרק באמצעות אורח חיים נכון. למשל, אם אתם רוצים לשמור על בריאותכם ולא להרעיל את הגוף עם תרופות כימיות עברו להשתמש בתוספי תזונה טבעיים כמו VixiV שהיא קפסולה המורכבת מפורמולת צמחים טבעית לחלוטין ללא חומרים משמרים.

רכיבי הכמוסה יעזרו לכם לשמור על הכליות בכמה מישורים בזכות כך שרכיביה הטבעיים לחלוטין מסייעים בהורדת גורמי סיכון כמו לחץ הדם (חשוב לאזן אותו על מנת למנוע התדרדרות בתפקודי כליה כאשר כבר יש פגיעה), סכרת (בעזרת איזון רמות הסוכר) ושומנים בדם. כמו כן, רכיביה פועלים לניקוי כלי הדם וחיזוק מערכת החיסון באופן טבעי. מבחינת השמנת יתר היא מעניקה תחושת שובע ומורידה את החשק לסוכרים, פחמימות ושמונים, עובדה התורמת רבות לתהליך.

״לגופנו אין חלקי חילוף, אנו נעניק לעצמנו את כמוסות VixiV להיות, רעננים, נמרצים, חדים, מאושרים ורזים לתמיד".

 

לחצו כאן להזמנת הכמוסות המשובחות של VixiV והמשלוח בדרך אליכם           

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה- FDA  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים. *חשוב לדעת: תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני שימוש, חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים. 

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים