חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

היזם שהפתיע את העולם עם תגלית מהפכנית על סף מוות

 

כשהוא סובל מהשמנת יתר קיצונית ומפחד שהמוות קרוב מתמיד החליט יולי לב לצאת למסע במטרה להילחם במחלות שהגיעו כתוצאה מההשמנה הכרונית, במהלכו הוא הציל את עצמו ועכשיו השליחות שלו היא להציל גם אתכם- ראיון מיוחד

 

בדצמבר 2013, יולי לב - אז בן 57, 1.72 ושוקל מעל 130 קילו קיבל סטירת לחי מצלצלת. באותו שלב הוא ישן עם מכונת הנשמה כל לילה, בלע 29 כדורים ביום, התנועע בכבדות וזלל בכמויות. הוא חזר מחופשה בתאילנד, במהלכה העלה עוד 19 קילו, כשהוא לא מצליח לנשום ולחץ הדם ורמת הסוכר בשמיים. הוא הופנה למיון מחשש שיחטוף התקף לב או אירוע מוחי ושם הבין שקיבל צ’אנס אחרון ועליו להציל את עצמו, בעיקר בשביל המשפחה שכללה כבר חמישה ילדים ושישה נכדים. הוא היה נחוש לצאת לפרויקט להצלת חייו.
המסע אל השינוי
"אמנם אני לא רופא אבל הבנתי שההכשרה שלי בייזום, ניהול והובלת מגה פרויקטים עם ידי נרחב בהנדסה אזרחית, אדריכלות, גישור וניהול סיכונים העמידה לרשותי מנעד כלים עצום" מספר יולי. הוא נטש את הרפואה הקונבנציונלית והתרופות והחל ללמוד את נושא האכילה וההשמנה הכרונית. בנוסף, החל לאסוף צמחי מרפא ולרקוח לעצמו תערובות שיעניקו לו תחושת שובע וישפרו את חילוף החומרים, ניקוי הרעלים ומערכת חיסונית. עוד הוא מספר: "לקח לי שישה חודשים לאתר את הצמחים הכי יעילים וביוני 2014 התחלתי את התהליך, רקחתי תערובת של 6 צמחי מרפא שהייתה מרה וחריפה אך לא וויתרתי והקפדתי לקחת שתי כפיות מכל תערובת 5-7 פעמים ביום".
התערובת גרמה ליולי לאכול פחות ולהיות נמרץ יותר כאשר תוך 10 חודשים בלבד הוא כבר הוריד 40 קילו. אחרי שנתיים הוא הצליח לשפר את הטעם של האבקה וגם הסובבים אותו ביקשו להשתמש בה. למרות ההצלחה הוא לא הפסיק לפחד מהשמנה: "בפעמים הקודמות שירדתי במשקל, מהר מאוד החזרתי אותו". במשך 8 שנים וכ-30,000 שעות עבודה הוא המשיך ללמוד ועלה על עקבותיו של ד"ר אוז, מנתח לב אמריקאי מוכר, המאמין בתזונה טבעית המבוססת על סגולותיהם של צמחי מרפא והתחיל ליישם בנוסף כל מה שלמד ממנו.

המדדים של יולי המשיכו להשתפר - הוא הצליח לישון לילה רצוף בלי הפסקות נשימה והמשקל היה בירידה חדה של 4 קילו בחודש: "יצרתי לעצמי תפריט תזונה קבוע, גם אם לפעמים אכלתי ארוחת שחיתות המשכתי לשמור על המשקל וזה הסוד- אני נשקל מדי יום ביומו ורושם ביומן, כך שאם פישלתי אני דואג לחזור למשקל היעד" הוא מגלה לנו. 

הפצת הבשורה בעולם

לאחר 4 שנים, ב-2017, לב הבין שבידיו נוסחה טבעית ללא תופעות לוואי שיכולה לעזור להרבה אנשים. הוא צירף לתהליך את הגברת גלי יהודה, מומחית לשוק של ארה"ב שערכה עבורו סקר שוק ובעקבות תוצאותיו התחדדה ההבנה כי אנשים מעדיפים כמוסה ולא אבקה, לכן בוצע מחקר נוסף במטרה למצוא תמהיל המדויק להכנסת חומרים בריכוז גבוהה ויעיל לכמוסה. לאחר מכן הוא עבד על הפיתוח, קביעת שם מוצר וייצור על פי דרישות משרד הבריאות - "איתרנו מפעל בוטיק ישראלי שהיצרן הוא דור שלישי למטפלים בצמחי מרפא וצירפנו לשורותינו את ליטל לבנה בוגרת המגמה לנטורופתיה במכללת רידמן על מנת שתערוך מחקר יסודי ומקיף על כל שמונת מרכיבי הכמוסה ויעילותם לצרכנים".
בספטמבר 2018 הכמוסה של VixiV יצאה לעולם ויולי נזכר: "בייצור הראשון לא אפשרתי לאיש מלבדי להשתמש בכמוסות, נותרתי פעור פה כי הן נתנו מענה לכל הצרכים שלי - תחושת שובע, הורדת החשק לפחמימות ומתוק, איזון סוכרים, הורדת סטרס, חיזוק מערכת חיסונית, שריפת שומן מוגברת, נוגדי חמצון ודלקות, אנטי סרטניות ואנטי אייג’ינג".

 ״לגופנו אין חלקי חילוף, אנו נעניק לעצמנו את כמוסות VixiV להיות, רעננים, נמרצים, חדים, מאושרים ורזים לתמיד".

 

 לחצו כאן להזמנת הכמוסות המשובחות של VixiV והמשלוח בדרך אליכם.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה-     FDA  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.. *חשוב לדעת: תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני שימוש, חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים