חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נותנים באהבה

 

ביום חמישי 25.11 יתקיים יריד ההתנדבות הגדול  עם 50 דוכנים של ארגונים ועמותות

 

ביום חמישי 25.11 יתקיים יריד "נותנים באהבה", יריד ההתנדבות הגדול בעיר. היריד מתקיים בשיתוף פעולה עם קניון עזריאלי וזו השנה השתיים עשרה ליריד, שהפך זה מכבר, למסורת עירונית. גם השנה, ישתתפו עשרות רבות של ארגוני מתנדבים ביריד, שיתפרשו בקניון ויציגו את עשייתם לתושבים. כמו כן, יציגו ביריד ארגונים ועמותות אשר מגייסים מתנדבים לפעילותם וזוהי הזדמנות עבור תושבים שמעוניינים להתנדב בתחומים שונים. 

בעיר פועלים כ-90 ארגונים ועמותות המסייעים לכלל רבדי האוכלוסייה ובהם קשישים וגמלאים, תושבים בעלי צרכים מיוחדים, משפחות נזקקות, מחלות סופניות, ייעוץ לאזרח, סיוע לנשים, משפחות שכולות, בריאות הנפש, ציוד רפואי , מזון לתינוקות, סיוע לנוער בסיכון ,עמותות חסד ועוד תחומים רבים. בכך נחשבת מודיעין מכבים רעות לעיר בעלת אחוז המתנדבים והארגונים הגדול ביותר בארץ, נתון מרשים שמסמל את העיר ברוח ההתנדבות הפעילה שבה. תקופת הקורונה אף הדגישה זאת יותר. 

לאחר היריד, בשעה 19:30, יערך באולם עינן שבקניון, טקס ההוקרה העירוני למתנדבים. השנה ייבחרו חמישה מתנדבים וארגונים מתחומים שונים וכן, מתנדב מצטיין נוסף שיקבל תעודת הוקרה מיוחדת על פועלו. המתנדבים המצטיינים נבחרו על ידי ועדה עירונית כאשר המועמדים נבחרו, בין היתר גם על פי המלצות התושבים.

חיים ביבס, ראש העיר: "יופיה של העיר הוא ללא ספק ההון האנושי שבה והקהילה החמה, שמגלה מעורבות יוצאת מן הכלל ולראיה, עשרות הארגונים והעמותות הקיימים בעיר, שאין להם כמעט אח ורע בערים אחרות בארץ. כמיטב המסורת, ייערך יריד ההתנדבות שיציג את העשייה הענפה בתחום זה וכמובן, טקס ההוקרה העירוני בו אנו אומרים תודה צנועה על פעילות מעוררת השראה של המתנדבים הבולטים בעירנו."

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק ההתנדבות: "מודיעין מכבים רעות היא עיר של התנדבות! מרגש לראות כיצד תושבים מכל הגילאים, צעירים מבוגרים וותיקים, מתנדבים משך כל השנה במגוון רחב מאוד של תחומים. אני מזמין את כולם ליריד ההתנדבות בה ניתן לראות ולהתרשם מפעילות עשרות הארגונים שבעיר, ולהצטרף לעשייה ההתנדבותית באחד או יותר מהם. אני מסיר את הכובע בפני כל המתנדבים והארגונים בעיר, ומודה להם בשם כל התושבים על העשייה המבורכת שלהם."

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים