חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מפתחים מיומנויות חברתיות

 

כולנו רוצים ילדים בטוחים המשתלבים בחברה ומרגישים שייכים אך אצל חלק מהילדים זה לא עניין של מה בכך. ביחידה להתפתחות הילד של עמותת סחלבים נפתחות בקרוב קבוצות לפיתוח מיומנויות חברתיות לילדים בגילאי גן חובה ועד כיתה ו’.

 

הקורונה והריחוק החברתי שינו מעט את הדרך שבה הילדים שלנו נפגשים, מדברים ומשחקים ואצל חלקם אף העלו את הצורך בריענון וחיזוק המיומנויות החברתיות שהפכו ל"חלודות" במעט.

עוד לפני הקורונה הורים רבים היו רוצים לראות את ילדיהם משתלבים ומוקפים בחברים אך ישנם ילדים שמתקשים למצוא את מקומם בין חברים, ילדים הנוטים לשחק לבד או לצפות באחרים המשחקים ולא יודעים איך להצטרף או ילדים שמתקשים להבין סיטואציות חברתיות וכתוצאה מכך חווים תסכולים.

במטרה לתת בעיר מענה לילדים אלה, ביחידה להתפתחות הילד בעמותת סחלבים הודיע כי בקרוב ייפתחו קבוצות נוספות לפיתוח קישורים חברתיים לילדים בגילאי גן חובה ועד כיתה ו’.

הקבוצות מחולקות לפי גיל ומונות בין 8-6 ילדים. בקבוצות אלה ילמדו המשתתפים כיצד לפתח קשרים חברתיים ותודעה חברתית, יקבלו כלים להתמודדות עם מצבי תסכול, ישפרו את מיומנות המשחק ויפתחו יוזמות חברתיות. זאת בהדרכה צמודה וליווי של אנשי מקצוע בתוך סביבה בטוחה ומוגנת תוך מתן דגש על חיזוק הדימוי והביטחון העצמי של הילד.

בעמותת סחלבים ציינו השבוע כי ההרשמה לקבוצות מתבצעת באתר העמותה תחת לשונית הגיל הרך > התפתחות הילד.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים