חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טופ 10: עשרת הצימרים השווים שלא תרצו לפספס

 

מחפשים צימרים למשפחות לחופשה ישראלית מפנקת במיוחד? הנה 10 צימרים שלא תרצו לפספס ושנחשבים לצימרים מובילים ואהובים על הקהל הישראלי, בהתבסס על הביקורות באתר ”צימר טופ”

 

מחפשים צימרים למשפחות לחופשה ישראלית מפנקת במיוחד? הנה 10 צימרים שלא תרצו לפספס ושנחשבים לצימרים מובילים ואהובים על הקהל הישראלי, בהתבסס על הביקורות באתר "צימר טופ".

1.  גבוה מול הנוף

היכן נמצא: בכפר חנניה הסמוך לכנרת.
מה במתחם: 2 סוויטות מפנקות ויוקרתיות, מעוצבות באופן נקי ומודרני ובעלות מרפסת פרטית. הסוויטות אינטימיות ורומנטיות, ובכל אחת מהן ג’קוזי פנימי, מרובע וענקי, שנמצא בצמוד לחלון גדול המשקיף אל הנוף הירוק והמדהים.

2.  אחוזת לב החורש

היכן נמצא: במושב שומרה בגליל המערבי.
מה במתחם: 5 בקתות עץ גדולות ומאובזרות, עם ג’קוזי פנימי מחמם בכל אחת מהן. הבקתות מעוצבות באופן רומנטי וייחודי ביותר, והן ממוקמות בלב יער, מול נוף עוצר נשימה. במתחם יש גם מתחם ספא מפנק הכולל ג’קוזי, בריכה, ו-2 סאונות יבשות.

3.  אחוזת כתמר יפרח

היכן נמצא: במושב יערה שנמצא בגליל העליון המערבי.
מה במתחם: 5 סוויטות ו-4 ווילות מדהימות במיוחד, מאובזרות באופן מלא ומעוצבות באופן יוקרתי ומפואר. אם אתם מחפשים צימרים למשפחות שיש בהם גם ג’קוזי וגם בריכה פרטית, או אם אתם מחפשים ווילות לקבוצות גדולות כמו 20 איש – מדובר באפשרות המושלמת בשבילכם.

4.  רומנטיקה בגליל

היכן נמצא: במושב אביבים בגליל העליון.
מה במתחם: 3 סוויטות שמעוצבות באווירה כפרית בשילוב של עץ ואבן, מאובזרות באופן מלא ובעלות ג’קוזי פנימי, כאשר במתחם תמצאו גם גן משותף ובו בריכה ענקית, ספא זרמים וסאונה יבשה.

5.  זוהר של זכרונות

היכן נמצא: במושב גורן שבגליל המערבי.
מה במתחם: 2 בקתות עץ מדהימות ומאובזרות, בעלות ג’קוזי פנימי, חדר ילדים נפרד, ומרפסת פרטית. בנוסף, במתחם תמצאו חצר עם בריכת שחייה משותפת.

6.  אדוה גבוה מעל כולם

היכן נמצא: בראש פינה.
מה במתחם: 4 סוויטות מעוצבות באופן כפרי בשילוב אבן, עם ג’קוזי גדול ביחידת האירוח. בנוסף, במתחם בריכת שחייה חדשה ומשותפת, שמחוממת בחורף.

7.  החורש

היכן נמצא: במושב יערה.
מה במתחם: 2 סוויטות מאובזרות ומפנקות במיוחד,  ו-וילה ענקית עם 6 חדרי שינה, שמתאימה במיוחד למי שמחפש צימרים למשפחות גדולות. לכל אחת מיחידות האירוח חצר פרטית עם ג’קוזי ספא ובריכת שחייה מחוממת בחורף.

8.  בקתות רז

היכן נמצא: במושב מנות אשר בגליל המערבי.
מה במתחם: 4 בקתות עץ רומנטיות עם ג’קוזי פנימי, המתאימות למשפחות או לזוגות שמחפשים בקתות עץ מפנקות ומעוצבות לחופשה ישראלית מושלמת. בנוסף, במתחם תמצאו בריכת שחייה משותפת. וכדאי לדעת גם שיחידות האירוח מתאימות לציבור הדתי.

9.  ארבע עונות בגליל

היכן נמצא: במושב אילניה הסמוך לכנרת.
מה במתחם: 4 בקתות מפנקות ורומנטיות במיוחד, עם קמין וג’קוזי ספא פרטי ובריכת שחייה משותפת במתחם.

10.  בקתות נוף ההר

היכן נמצא: במושב מנות שבגליל המערבי.
מה במתחם: 4 יחידות אירוח מעוצבות ומאובזרות, בעלות ג’קוזי אישי, וחדרי שינה לילדים. אם אתם מחפשים צימרים למשפחות עם ילדים או למשפחות גדולות – בהחלט כדאי לשקול אפשרות זו.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים