חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

סייברארק תעניק חסות לג`ודוקא האולימפית גילי שריר

 

שריר תייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו בחודש הבא כחלק מנבחרת הג’ודו

 

סייברארק תעניק חסות לג’ודוקא האולימפית גילי שריר

שריר תייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו בחודש הבא כחלק מנבחרת הג’ודו ** חן ביתן, מנהל סייברארק ישראל: "בסייבר כמו בג’ודו, השאיפה למצוינות והישגיות והצורך להיות מוכן לכל מהלך בכל רגע הם חלק מרכזי ביכולת להצליח, אנחנו גאים בהזדמנות לתמוך בגילי כג’ודוקא מצטיינת"

חברת הסייבר הישראלית סייברארק (CyberArk) היא נותנת חסות רשמית לג’ודוקא גילי שריר (21), שתייצג את ישראל בחודש הבא באולימפיאדת טוקיו. שריר, ספורטאית בנבחרת הנשים של ישראל לג’ודו, במשקל עד 63 ק"ג, היא אחת משש הספורטאיות שייצגו את הג’ודו הישראלי במשחקים האולימפיים שיחלו ב-23 ביולי ביפן.

שיתוף הפעולה הושק בטקס מרגש במשרדי סייברארק, בנוכחות חן ביתן, מנהל סייברארק ישראל וסמנכ"ל מוצרים גלובלי, רותי שקד סמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית בסייברארק וזהר תדמור אילת, סמנכ"לית משאבי אנוש, סייברארק ישראל. עוד נכחו שני הרשקו מאמן נבחרת הנשים של ישראל בג’ודו, אייל בכר מאמנה האישי של גילי, טל דרור שאיתו בצוות האימון, נתי כפרי המנהל המקצועי של האגודה, וכן, יו"ר ועד תושבי הישוב מזור דורון פרידמן, שם גרה שריר.

"התמיכה שלכם מרגשת אותי מאוד, זו הפעם הראשונה שיש לי ספונסר שהוא לא אבא ואמא. כמו סייברארק, גם אני ’נוסדתי’ בשנת 1999", אמרה גילי שריר וסיפרה על תקופת ההתאוששות והשיקום שלה מפציעה בברך במהלך הקורונה ועל החזרה לפעילות בפברואר האחרון. "האימונים לקראת האולימפיאדה קשים ואני מאמינה שאני מסוגלת לבוא לידי ביטוי ואפילו להפתיע".

חן ביתן מנהל סייברארק ישראל אמר במפגש: "זהו חיבור מדהים בין סייברארק כחברה ישראלית מובילה עולמית וענף הג’ודו בישראל. בשני בתחומים, השאיפה למצוינות והישגיות והצורך לא למצמץ לרגע ולהיות מוכן לכל מהלך הם חלק מרכזי ביכולת להצליח. מדהים לראות איך במדינה קטנה כמו ישראל, ענף הג’ודו מצליח להצמיח, באמצעות תקציב מוגבל, ספורטאי על מצטיינים ברמה העולמית כמו גילי, בזכות המון כשרון, עבודה מקצועית, השקעה ומחויבות ללא פשרות, הן של הספורטאים והן של אנשי המקצוע. בסייברארק, כחברה ישראלית מובילה עולמית בהגנה על מערכות קריטיות של ארגונים מפני התקפות סייבר מתוחכמות, אנחנו מתחרים בארגוני ענק עם תקציב של מיליארדים, שמשקיעים לעתים פי 10 ו-20 מאיתנו, ובכל זאת מובילים את העולם בתחומינו. אנחנו גאים לתמוך בגילי ובספורט בישראל, ועכשיו תהיה לנו עוד סיבה לצפות באולימפיאדה".

שני הרשקו מאמן נבחרת הנשים של ישראל בג’ודו הודה לסייברארק על התמיכה בשריר: "אתם עושים פה דבר גדול, אני מקווה שגילי תוכיח את עצמה. זה תמיד משמח כשחברה ישראלית מאמצת ספורטאים ישראליים, אנחנו כל הזמן מנסים לייצר להם את התנאים הטובים ביותר והנבחרת שלנו היא סיירת מטכ"ל של הספורט הישראלי. בג’ודו, כמו בסייבר, אנחנו לוקחים את הנתונים שיש ועושים מהם את המקסימום. נבחרת הנשים של ישראל היא אחת מתוך שבע נבחרות שיגיעו לטוקיו עם 6 נציגות ויותר, כשהשאר הן מדינות גדולות יותר ורובן של עשרות ומאות מיליוני תושבים".

זהר תדמור אילת, סמנכ"לית משאבי אנוש, סייברארק ישראל: "אנחנו גאים לתמוך בספורטאית אישה צעירה וגאים בגילי על ההישגים שהגיעה אליהם המראים על מצוינות והתמדה. יש לגילי את הגב של כל 600 העובדים של סייברארק בישראל, שמתרגשים מאוד מהמהלך הזה".

בתמונה, מימין לשמאל: שני הרשקו, חן ביתן, גילי שריר, רותי שקד וזהר תדמור אילת (צילום: עזרא לוי)

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים