חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

”התוכנית הלאומית” למען העצמאיים

 

רגע לפני תום החל”ת, עסקים קטנים בכל רחבי הארץ וגם במודיעין עדיין לא התאוששו לחלוטים מימי הסגרים. פורום העצמאים בהסתדרות בראשות המפיק רמי בז’ה, השיק השבוע את ”התוכנית הלאומית” לרשת ביטחון סוציאלי לעצמאיים.

 

ממשיכים להילחם: ח"כ ולדימיר בליאק (יש עתיד) מאמץ את "התוכנית הלאומית" למען העצמאיים

רגע לפני תום החל"ת, עסקים קטנים בכל רחבי הארץ וגם במודיעין עדיין לא התאוששו לחלוטים מימי הסגרים. פורום העצמאים בהסתדרות בראשות המפיק רמי בז’ה, השיק השבוע את "התוכנית הלאומית" לרשת ביטחון סוציאלי לעצמאיים.

התוכנית הוגשה לכלל חברי הכנסת, וחבר הכנסת הטרי ולדימיר בליאק (יש עתיד), תושב מודיעין, החליט לאמץ את התחום ולהילחם למען אישור התוכנית בכנסת, לאחר שנכנסה להסכמים הקואליציוניים של הממשלה החדשה. ח"כ בליאק נפגש השבוע עם רמי בז’ה במודיעין, ושמע על פרטי התוכנית, שכוללת מחקר רחב ומקיף המציג לראשונה מדיניות רבת שלבים הכוללת מספר נקודות כמו דמי אבטלה לעצמאיים, זכויות העצמאי והטבות לבעלי עסקים.

רמי בז’ה, יו"ר פורום העצמאים: "אני שמח לשתף פעולה עם ח"כ בליאק, שלקח על עצמו להוביל את הרפורמות הנדרשות בסקטור העצמאיים ובעלי העסקים הקטנים. אני כולי תקווה שנוכל להעביר את התוכנית הלאומית במהרה בעזרתו של ח"כ בליאק"

 

לפרטים: עומר- 0542089140

 

 
 
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים