חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ירושלים והסביבה >>

בעלי עסקים ששרדו את הקורונה באים לספר את הסוד שלהם

 

450 בעלי עסקים מכל רחבי הארץ מחליטים לצאת למלחמה על העסק שלהם – כנס עסקי בחסות חברת Yl Marketing בירושלים בתאריכים 14-16.06.2021

 

בעלי עסקים ששרדו את תקופת הקורונה באים לספר את הסוד שלהם

450 בעלי עסקים מכל רחבי הארץ מחליטים לצאת למלחמה על העסק שלהם – כנס עסקי בחסות חברת Yl Marketing בירושלים בתאריכים 14-16.06.2021

כבר שנים שיוסי לוי הוא הנשק הסודי וסוד ההצלחה של אלפי עסקים בישראל.
עם חיוך תמידי ושורה של אנשי עסקים בארץ ובעולם שלא עושים אף צעד משמעותי בלי להתייעץ איתו, אבי שיטת "השיווק האסטרטגי" מרכז 450 בעלי עסקים במלון "דן" ירושלים לכנס שכולו הזנקת עסקים, מתן כלים ואסטרטגיות שיווקיות וכינוס בעלי עסקים להפרייה הדדית ויצירת קשרים.

 

הכנס כולל:

-       הרצאות בתחום השיווק האסטרטגי – יסודות להצלחה עסקית, טקטיקות לסגירת עסקאות בקלות ועוד.

-       הרצאות אורחים מעוררי השראה, ביניהם: עו"ד ליאור טומשין עם סיפורו האישי.

-       אימון מנטאלי עם איתן עזריה, מאמנה המנטאלי של מכבי חיפה אלופת המדינה.

-       פאנלים ומאסטר מיינד עם בעלי עסקים שהצליחו בענק, גם בתקופת הקורונה ובאים לספר את כל הסודות שלהם.

-       הופעת אורח של הזמר והיוצר אלישע.

 

מטרת הכנס לתת לבעלי העסקים מגוון ענק של רעיונות, טקטיקות ואסטרטגיות, שיסייעו להם להגדיל את העסק וההכנסות בצורה משמעותית.

חלק ממשתפי הסמינר נכחו בעבר בסמינר וחוזרים כדי לספר את סיפורם, מנכ"ל חברת הייטק ירושלמית מספר איך הכפיל את הכנסות החברה ומה שיפר בכל התהליכים בחברה בזכות השיטות שפורטו בסמינר, עוד ניתן למצוא זוג שהגיע כאשר האישה עדיין שכירה ויש להם רק אמונה בעסק שלהם, והיום הם מרוויחים מאות אלפי שקלים בשנה ומשקיעים את כל כולם בעסק, בעלי עסקים מתחום הטיפול שעברו ממצב של רדיפה אחרי לקוחות, הקליניקה שלהם מלאה עד אפס מקום והם מייצרים מוצרים חדשים כמו קורסים דיגיטליים וקבוצות טיפול.

יוסי לוי, מנכ"ל החברה: "מטורף לראות כמות כל כך גדולה של בעלי עסקים שמחליטים לעשות שינוי בחיים שלהם, להתנתק ל3 ימים ולבחור בעצמם ובעסק שלהם! אני קורא כאן לכל בעל עסק שמרגיש שהקורונה או בכלל, השגרה, שוברת אותו, להרים את עצמו, לדחוף את עצמו ולחפש את הדרך הטובה ביותר בשבילו להזניק את העסק שלו ולא לוותר. אני תמיד אומר לעסקים שאני מלווה – תחלמו בגדול, תתחילו בקטן. זו הדרך להצלחה גם כשהיא לא נראית באופק"

סמינר דומה התרחש בשנים הקודמות במתכונת מצומצמת יותר (כ200-250 בעלי עסקים) ומאות רבות של חברים שיתפו, כי החוויה האישית שעברו בסמינר, הייתה מטלטלת וממש משנה חיים!

תמונות: כנסים קודמים מבית מלון רמדה בירושלים + בנייני האומה (פרונטליים ובזום). קרדיט צילום: Yl Marketing.

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים