חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ט”ו בשבט הגיע

 

ט”ו בשבט יחול ביום רביעי 27.1, ובתקווה שהתחלואה תרד עד אז ותהיה חזרה מדורגת לשגרה, נערכים בעירייה עם כמה אירועים קהילתיים, ללא תשלום.

 

ט"ו בשבט הגיע

ט"ו בשבט יחול ביום רביעי 27.1, ובתקווה שהתחלואה תרד עד אז ותהיה חזרה מדורגת לשגרה, נערכים בעירייה עם כמה אירועים קהילתיים, ללא תשלום.

אגף קהילה בעירייה מזמין את התושבים לשלוש סדנאות חווייתיות ומהנות תחת השם "one טו tree בשבט", אשר יועברו באפליקציית הזום. מטרת הסדנאות היא חוויה מצד אחד ומצד שני להעניק את התוצרים למי שתבחרו בקהילה. כל הסדנאות יתקיימו בשעה 18:00. הסדנה הראשונה תתקיים ביום שני 25.1, במסגרתה יוכלו התושבים ללמוד כיצד להכין סידורי פרחים צבעוניים ויפים לחג. הסדנה תועבר ע"י "סידור פרחים דניאל לוי". למחרת, 26.1, תועבר סדנה מיוחדת על ידי "קורנטוריה"-נעם קורן שילמדו את המשתתפים כיצד להכין סושי מתוק של פירות וסושי שוקולד לאירוח, או מתנת חג ליקירים. הסדנה האחרונה תתקיים ברביעי 27.1, שבה תצאו עם צנצנת חמוצים טעימה ובריאה מעשה ידכם, אחרי שתלמדו טכניקות שימור והתססה לכבישת חמוצים יחד עם "המצנצנת"-רונית שוסטרמן. קישורים לסדנאות ורשימת מצרכים ישלחו לנרשמים במייל ויפורסמו בלוח האירועים של אתר העירייה.

פעילות נוספת שמתוכננת לרגל החג היא "עצה על- ה - עץ" . אגף קהילה יזמין את תושבי העיר, מבוגרים וילדים משפחות ויחידים, לתלות על "עצה על –ה -עץ" ברכות, עצות ורעיונות לפעילות קהילה, איחולים ועוד.  כל שעליכם לעשות הוא להגיע לעץ השכונתי עם מה שכתבתם, מחובר לחוט, אותו תתלו על ענף בעץ (שימו לב, ניתן להגיע אל העץ השכונתי בלבד לפי כתובת המגורים). הפעילות תחל ביום חמישי 28.1.2021 ותסתיים ביום ראשון 31.1.2021. בסיום הפעילות נאסוף את הפתקים, ונלמד מכם על רעיונות. רשימת העצים לפי שכונות (ליד כל עץ יהיה שילוט) תפורסם באתר העיריה.

נטיעות בעיר: אגף קהילה בשיתוף מחלקת גנים ונוף נערכים לנטיעות בשכונות. הנטיעות יתקיימו ביום שישי 29.1, בעשרה מוקדים: מכבים רעות – מגדל המים, שכונת נופים –מתחת לגשר כביש 200 בירידה לטיילת ענבה, בשכונת הציפורים – טיילת דוכיפת 18, שכונת הפרחים – חורשת האומות בעמק איילון בסמוך למודיעין סנטר, שכונת הנחלים – סוף עמק החולה לכיוון כביש יאיר פרג, שכונת הכרמים – כיכר החסידות שבצומת הרחובות הדר-שבט, שכונת הנביאים – בחורשה שמול בית ספר "האלה", שכונת אבני חן – בחורשה מול עמק זבולון 55, שכונת מוריה – מנחם בגין מול בית מספר 79. הנטיעות יתקיימו בשכונות במטרה לפזר את ההתקהלויות ולא ליצור עומס נקודתי של משתתפים רבים, כמובן בהתאם להנחיות שיהיו באותו מועד. בכל מתחם תהיה הכנה של בורות לנטיעת עצים לתושבים. הנטיעות יתבצעו ע"י משפחות ובהרשמה מראש באתר העירייה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים