חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

מיתב תחל במבצע מחיקת ריביות והצמדה לצרכנים

 

רשות המים הכריזה בימים האחרונים על מבצע מחיקת ריבית והצמדה לצרכנים אשר צברו חוב בגין חיובי המים והביוב. בתוך כך, המבצע להסדרת החוב ללא הריבית יהיה תקף בין התאריכים 10.12.20 - .31.3.21 בלבד.

 

מיתב תחל במבצע מחיקת ריביות והצמדה לצרכנים שיסדירו את החוב עד ה-31.3.21

 רשות המים הכריזה בימים האחרונים על מבצע מחיקת ריבית והצמדה לצרכנים אשר צברו חוב בגין חיובי המים והביוב. בתוך כך, המבצע להסדרת החוב ללא הריבית יהיה תקף בין התאריכים 10.12.20 - .31.3.21 בלבד. בתקופה זו יהיה ניתן להסדיר מול תאגיד המים מיתב את החוב שנצבר עד לתאריך ה-30.11.20. במידה והצרכן יתחייב לפרוע את החוב שצבר עד ל-30.11, תאגיד מיתב יאפשר פריסה של קרן החוב על פני 36 חודשים ובמקרים חריגים, על פי שיקול הדעת של התאגיד, יהיה ניתן לפרוס את התשלומים גם מעבר לשלוש שנים. כדי לקבל את ההטבה ולהסדיר את החוב ללא הריבית, הצרכן יהיה חייב לעמוד בהסדר תשלומי החוב ולשלם עבור חיובי המים והביוב השוטפים. במידה והצרכן לא פרע שני תשלומים לפי הסדר התשלומים שנעשה עימו או שלא שילם את החשבון התקופתי השוטף, רשאי תאגיד המים מיתב לבטל את ההסדר, לרבות הויתור על הריביות והפרשי הצמדה.

ראש העיר רמי גרינברג, המשמש גם כיו"ר דריקטוריון מיתב, מסר "אני מברך את רשות המים על המבצע אשר יקל על בעלי החוב. בשל משבר הקורונה והשלכותיו הכלכליות, מדובר בהסדר חשוב ונצרך במיוחד בעת הזו ועל כן אני קורא לבעלי החוב לנצל את ההטבה שניתנה בנושא ולמהר להסדיר את החוב ללא ריבית והצמדה."

בברכה,
שגיא פרלמוטר,
מנהל מחלקת קשרי עיתונות ופרוייקטים (לשכת הדובר)

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים