חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

לראשונה פסטיבל האורות בענבה

 

אגף תרבות ואירועים בעירייה נערך בימים אלה לתכנית יצירתית ומושקעת במיוחד, שתתקיים במהלך חג החנוכה תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות, שתמנע התגודדויות לא רצויות במרחב הציבורי.

 

לראשונה פסטיבל האורות בענבה

אגף תרבות ואירועים בעירייה נערך בימים אלה לתכנית יצירתית ומושקעת במיוחד, שתתקיים במהלך חג החנוכה תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות, שתמנע התגודדויות לא רצויות במרחב הציבורי. גולת הכותרת של אירועי חנוכה היא פסטיבל האורות בפארק ענבה, שיתקיים לראשונה בעיר בימים שני עד רביעי 14.12 עד 16.12. מדובר בקונספט מיוחד, שמותאם לימי הקורונה ולהנחיות שבו פארק ענבה יתעורר לחיים ובמסגרתו יוכלו התושבים והמבקרים לנסוע במכוניתם בשבילי הפארק, ולצפות מהמכונית במופעים של לולייני אש, אקרובטים, תזמורות, רקדנים, מיצגים מוארים ופסלים חיים. מעין שילוב של דרייב אין עם הופעות חיות הלקוח מתוך עולמות פנטזיה, מים, יערות ועוד באווירה הקסומה של פארק ענבה בשעות החשיכה.

הפסטיבל מתאים לכל הגילאים, החל מילדים קטנים ועד מבוגרים שגם הם צפויים להתלהב לא פחות. הפסטיבל מתחיל מדי יום משעה 16:30 בסבבים, כאשר הכניסה לכלי רכב פרטיים בלבד עד חמישה נוסעים. מספר כלי הרכב בכל סבב מוגבל על מנת לא ליצור עומס בנסיעה בפארק ולאפשר חוויה מהנה במיוחד. הכניסה לפסטיבל לאחר רישום מראש באתר העירייה. מחיר כרטיס עבור רכב – 50 שקלים. בעירייה מדגישים כי במקרה של מזג אוויר גשום, האירוע יבוטל.

בנוסף לפסטיבל מתוכננים אירועים נוספים לכל המשפחה. בין התאריכים 13-16.12, יתקיים משחק ניווט במכשירים הניידים, בין אתרי המורשת ההיסטוריים. במשחק ישולבו חידות, משחקים ואתגרים. להשתתפות במשחק יש להוריד את הישומון "יש לאן" ללא עלות. מספר המשתתפים מוגבל. לפרטים נוספים – אגף תרבות ואירועים-תרבות יהודית – 073-2326438.

רשות העתיקות בשיתוף עם העירייה, תפעיל חדר בריחה בפעילות וירטואלית משפחתית באתרים ארכיאולוגיים בארץ החשמונאים, ימים שלישי עד רביעי 15.12-16.12. מותנה בהרשמה מראש באתר העירייה, ומספר המשתתפים מוגבל.

בנר החמישי של חנוכה 14.12, תעבור שיירה מאירה ומוסיקלית ברחבי העיר, בשיתוף בית חב"ד מודיעין מכבים רעות.

חיים ביבס, ראש העיר: "אני שמח על כך שהצלחנו ליצור אירוע יצירתי, חוויתי ומיוחד עבור התושבים במהלך חג החנוכה, כך שהתרבות והבילוי עדיין מתקיימים בהתאם להנחיות, אתגר לא פשוט בכלל. אני מאחל לתושבים חג שמח ומבקש, שימרו על ההנחיות כי זהו המפתח לחיים של שגרה לצד קורונה".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים