חיפוש
 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

נא להכיר: מיכל שלום- הנהלת חשבונות

 

בטור זו תספר לכם מיכל שלום, מנהלת פורום בתחום ראיית חשבון במודיעין, על העסק שלה ועל המייחד אותו. להמשך קריאה כנסו...

 

נא להכיר: מיכל שלום- הנהלת חשבונות

שמי מיכל שלום, ואני יועצת מס ומנהלת חשבונות שרואה בהצלחה שלך את העסק שלי.

אחרי שרכשתי הכשרה מקצועית מקיפה, 20 שנות ניסיון, ידע מקיף בשטח, הצלחות מוכחות ולקוחות מרוצים רבים, אני יכולה להתחייב עכשיו על אמינות, דיסקרטיות ועמידה קפדנית בלוחות זמנים. השאיפה שלי היא שאתה, כבעל מקצוע, תגיע ליעדים אותם אתה מציב לעצמך וגם הרבה מעבר לזה.

אני יודעת שכאשר מקימים עסק, מריצים אותו, עובדים בשוטף, מתרחבים ויוצרים מקורות הכנסה חדשים, רוצים תמיד לדעת שהנהלת החשבונות מטופלת בצורה מושלמת. אז, מעכשיו גם אתה יכול להיות רגוע.

אני מתחייבת שהייעוץ שתקבל כאן אצלי, יוכל לחסוך לך המון כסף. כי, בסופו של יום, כולנו חייבים לשלם מיסים- אבל אפשר לשלם פחות. אני אומרת זאת בהסתמך על ההבנה המעמיקה שרכשתי בחוקי ותהליכי המיסוי אשר מקנים לי את היכולת לחסוך לך תשלומי מס מיותרים.

אם אתה שכיר תהיה זכאי לבדיקת זכאות לקבלת החזרי מס עד 6 שנים  לאחור- בחינם.

אם אתה עצמאי תוכל ליהנות ממגוון רחב של שירותים כולל: פריסת פיצויים, טיפול במסים למגוון מגזרים עסקיים, דו”חות שנתיים לעצמאים, ליווי חברות בע”מ עד למאזן רווח, טיפול בשכר עבודה על היבטיו השונים, יעוץ עסקי, יעוץ ותכנוני מס, הצהרות הון, ניהול ספרי הנהלת חשבונות ומתן טיפים לחסכון.

כלקוח מובטחים לך יתרונות רבים בזכות היותי מחוברת און-ליין למחשבי מס הכנסה, מע”מ והביטוח הלאומי. כך אתה יכול לקבל מידע מהיר, מדויק וענייני, להגיב בזמן אמת וליהנות ממעטפת השירותים המשלימים שלנו. כל זאת תוך שמירה קפדנית וחסרת פשרות על דיסקרטיות ועמידה מתמדת בלוחות הזמנים הקבועים בחוק.

אני אעשההכול כדי שגם העסק שלך יהפוך לסיפור הצלחה. בוא לפגישת היכרות ותיראה מקרוב כמה קל וטוב לקבל שירות ברמה ללא תחרות.

לייעוץ ראשוני אשמח שתיצרו עימי קשר. כי ההצלחה שלך היא העסק שלי.

יש לכם עוד שאלות למיכל שלום, הנהלת חשבונות, מודיעין? כנסו!

077-2316834    052-2332904

http://www.mshalom.co.il/

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים