חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

שינו צבע: חולון הפכה לעיר ירוקה

 

חולון החליפה צבע והפכה מעיר אדומה לעיר ירוקה. על פי נתוני פיקוד העורף, נכון להיום (א’) יש 668 חולי קורונה בעיר

 

על פי נתוני פיקוד העורף מהבוקר, ראשון, 18.10.21, יש בחולון 668 חולים פעילים, שמתוכם נוספו 4 חולים ביממה הקודמת, ולמעלה מאלף מתושבי העיר נמצאים בבידוד. עפ"י מודל הרמזור של משרד הבריאות, הציון של חולון עומד על 4.3 ולכן היא מוגדרת החל מהיום כעיר ירוקה.

בעירית חולון מביעים סיפוק מהירידה בתחלואה והפיכתה של העיר לירוקה אך מביעים חשש, שללא המשך הקפדה על ההנחיות, הישג זה לא יישמר. לפיכך, אגפי העירייה ימשיכו לפעול בכל התחומים כגון: אכיפה מוגברת בשיתוף עם משטרת ישראל, הסברה, פתיחת מתחמי בדיקה, מרכז תשאולים ועוד.

מוטי ששון: "נפלא להתחיל את השבוע עם חדשות טובות כל כך וההישג הזה הוא תוצאה של שילוב בין הפעילות העירונית ובין שיתוף הפעולה המצוין של התושבים. יחד עם זאת, זוהי רק ההתחלה וצריך להמשיך ולהקפיד על ההנחיות. חזרה לשאננות ולשגרה לא זהירה תוביל אותנו בחזרה למחוזות האדומים. את המגפה הזו ננצח רק ביחד!"

כ-900 תושבים נבדקו אתמול במהלך השבת במתחם "היבדק וסע" (דרייב אין) במחלף קוממיות, ואחוז המאומתים שהתגלה בו עמד על 1.13% (כאשר האחוז הארצי עמד על 2.56%). לאור החשיבות של בדיקות אלה,  ייפתח מחר, יום שני (19.10), מתחם "היבדק ולך" (ווק אין)   ב"בריזה" שבקריית אילון בשעות 21:00-16:00 ללא צורך בהפניית רופא.

חשוב שכמה שיותר תושבים ייבדקו על מנת לקטוע שרשרות הדבקה בעיר ולהמשיך ולשמור על הצבע הירוק.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים