חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שירותי ביוב ברמלה והסביבה

 

אם אתם גרים באזור רמלה, לוד או הסביבה, ובתקופה האחרונה אתם מריחים ריחות לא נעימים של ביוב, או שממש ראיתם איך מערכת הביוב שלכם עולה על גדותיה בגלל הצפה. בבית, במקום העבודה, או בחצר הבניין – כנראה שזה הזמן להזמין קבלן ביוב מקצועי שיוכל לעשות שאיבת ביוב ברמלה והסביבה

 

אם אתם גרים באזור רמלה, לוד או הסביבה, ובתקופה האחרונה אתם מריחים ריחות לא נעימים של ביוב, או שממש ראיתם איך מערכת הביוב שלכם עולה על גדותיה בגלל הצפה. בבית, במקום העבודה, או בחצר הבניין – כנראה שזה הזמן להזמין קבלן ביוב מקצועי שיוכל לעשות שאיבת ביוב ברמלה והסביבה.

מתי להזמין שירותי קבלן ביוב? 5 זמנים

  1. פתיחת סתימות – בעוד אינסטלטור רגיל יכול לעזור לכם לפתוח סתימה שנמצא בצינורות הבית השונים, הרי שאם יש לכם סתימה במערכת הביוב עצמה מתחת לבית, אתם כבר צריכים קבלן ביוב מקצועי. לקבלן הביוב יש מערכת הנקראת "ביובית" שיושבת על גבי משאית גדולה. אחת היכולות של הביובית היא להתיז זרם מים בעוצמה חזקה מאד, מספיק חזקה כדי לפתוח כל סתימה שיכולה להיווצר בתוך צינורות הביוב של הבית או הבניין שלכם.
  2. בעת הצפה – לפעמים זה יכול להיות המחסן או המרתף מהקומה התחתונה שכולו מוצף, או שבגינה שלכם יש הצפה שכבר מתפשטת לגינות השכנות ואתם צריכים לעצור אותה כמה שיותר מהר. או שהביוב עצמו סף ועולה על גדותיו (חוויה ממש לא נעימה בלשון המעטה. לכל המקרים הללו והדומים להם – כדאי להזמין קבלן ביוב, שיוכל להשתמש ביכולת השנייה של הביובית העוצמתית – להיות משאבת מים חזקה.
  3. בעת סתימה או פיצוץ בצינורות הביוב – קבלן הביוב, יוכל להכניס מצלמה ייעודית לתוך צינורות הביוב, לגלות היכן בדיוק מקור הפיצוץ ולתקן אותו מקומית, או לחלופין, במידת לנקות שורשים סוררים הצורך – להחליף את כל מערכת צנרת הביוב, במידה והיא רקובה או שבורה.
  4. – לפעמים עץ גדול שנשתל במרחק כמה מטרים שולח את שורשיו לעומק ולרוחב ונכנס לתוך צנרת הביוב, מה שעלול לגרום לסדק או לשבור את צינור הביוב. קבלן ביוב מקצועי יודע איך לגשת למיקום המדויק, לעקור את השורשים של העץ המציקים והמפריעים (פעמים רבות אף מבלי לעקור את העץ עצמו) לתקן את הפגיעה, ולהחזיר את השלווה לחייכם.
  5. שטיפה יסודית של קווי הביוב – זו פעולה של מניעה, שמטרתה לגרום לזה שלא תגיעו לידי צרה כזו של הצפת הביוב חלילה. הצוות המיומן משתמש בביובית כדי לשטוף את הביוב מכל מיני דברים שיכולים להצטבר ולגרום לסתימה (די שכיח), וכמו כן ניתן להשתמש במצלמה ייעודית ומתוחכמת ולראות סדקים או בעיות שיכולות לצוץ בשנים הבאות, ולתקן את הכל מבעוד מועד.

 

את מי להזמין בשעת צרה?

אם כבר הגעת למצב ביש שכזה שהביוב עולה על גדותיו או שיש הצפה או סתימה או פיצוץ בצינור, עליך לחפש חברה מוכרת ומיומנת ומנוסה של קבלני ביוב. המרכז לביובית ושאיבות ביוב הינו חברה מקצועית של קבלני ביוב, המתמחה בכל מה שקשור לסתימות ביוב, הצפות וכל פעילות שיכולה לעזור לכם לנשום לרווחה בבתיכם ואזור מגוריכם.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים