חיפוש
 
לדף הבית >>     דליה מורג >>

אינסטגרם עסקי- כאמצעי לרווח כספי

 

תושבת העיר פונה לד”ר דליה מורג, יועצת קריירה, מאמנת ומגשרת משפחות, בשאלה: ”דליה שלום. בן זוגי מוכשר מאוד בתחום הבישול. חשבתי לפתוח לו אינסטגרם עסקי נוכח העובדה שהרבה אנשים מצליחים בכך ועושים מכך כסף. מה דעתך? האם יש דרך נוספת להרוויח מתחום זה? אשמח להצעות..” להמשך קריאה- כנסו

 

אינסטגרם עסקי- כאמצעי לרווח כספי

תושבת העיר שואלת

דליה שלום. בן זוגי מוכשר מאוד בתחום הבישול. חשבתי לפתוח לו אינסטגרם עסקי נוכח העובדה שהרבה אנשים מצליחים בכך ועושים מכך כסף. מה דעתך? האם יש דרך נוספת להרוויח מתחום זה? אשמח להצעות עבורו הוא עובד כל יום מ9 עד 7 בערב במכירות ומפחד לעשות צעד של שינוי דרסטי בגלל המצב של הקורונה...יש לו הרבה פוטנציאל לא ממומש דבר שמוביל לתסכול. אודה מאוד לתשובתך.

תשובתה של מנהלת הפורום- ד"ר דליה מורג

שלום טליה,

בתשובה לשאלתך חשוב להדגיש מספר  נושאים :

  1. חשוב לוודא שבעלך אכן באמת רוצה להקים עסק בתחום הבישול. כדי להקים עסק מצליח נדרשת מחויבות משמעותית ולאורך זמן ולכן זה לא מספיק שאת תפתחי לו אינסטגרם עסקי.
  2. צריך לזכור שבעסק לאוכל נדרשים כישורים ומיומנויות נוספות מלבד כישורי הבישול כגון : ניהול פיננסי, שיווק, תפעול, שרות לקוחות ועוד וחשוב לבדוק אם יש לו יכולות אלו או שמישהו אחר יכול למלא אותן ומה המשמעות הכספית של כך.
  3. לאחר שעושים את הבדיקות הראשוניות ומגבשים תכנית עסקית אפשר להתחיל בפעילות עסקית מצומצמת לצד העבודה כשכיר עד שהעסק מתייצב ומרוויח. זה לא פשוט ,דורש הרבה מאוד השקעה וצריך לוודא שיש מוכנות אמיתית לכך גם ברמה האישית וגם ברמה המשפחתית.
  4. בכל אופן, כדאי להיעזר באיש מקצוע ולפעול באופן מושכל כדי להימנע מטעויות עסקיות, הפסד כספים וגם תסכול ואכזבה.

בהצלחה,
דליה

יש לכם עוד שאלות לד”ר דליה מורג, יועצת קריירה, מאמנת ומגשרת משפחתית? כנסו!

0542244678  מצאו אותי בפייסבוק

ד"ר דליה מורג-  יועצת קריירה, מאמנת ומגשרת משפחתית

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים