חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

משכן חדש למרכז פסג”ה

 

בחודש מרץ היה אמור להיערך טקס הפתיחה של מרכז פסג”ה החדש בעיר, אך משבר הקורונה הביא לביטול הטקס החגיגי אבל מרכז פסג”ה החדש כבר מהווה בית לסגלי ההוראה בעיר

 

בחודשים האחרונים פועל המרכז במשכנו החדש, המאפשר לעובדי ההוראה למידה והוראה מגוונת, חדשנית, מתקדמת ויצירתית. למידה חדשנית כזו התבקשה בתקופת הקורונה כאשר במהלך תקופת הסגר, נרתם המרכז לסייע לעובדי ההוראה במתן כלים מגוונים וחדשניים ללמידה מרחוק המותאמים לפי שכבות הגיל.

גם לקראת שנת הלימודים הבאה, פיתחו במרכז השתלמויות לצוותי ההוראה, גננות, יועצות, מורים, מנהלים ומדריכים בנושא דרכי הוראה בלמידה מרחוק. אורנית שלזינגר, מנהלת המרכז: "הלמידה במסגרות אלו , לא היתה ולא תהיה אך ורק בזום, אלא בכלים רבים נוספים המותאמים לשכבות הגיל ולתחומי הלימוד. צוותי ההוראה  לקראת סוף השנה רכשו כלים חדשניים וימשיכו ללמוד ולרכוש גם בשנת הלימודים הבאה". כהכנה לשנת הלימודים הקרבה, עוברים כבר הקיץ , המנחים והמרצים של ההשתלמויות פיתוח מקצועי לדרכי הוראה מיטיבים ללמידה מרחוק עם מיטב המומחים של מרכז פסג"ה.  

מעבר לאתגר שזימנה תקופת הקורונה בחינוך ולמידה, שותף המרכז בשנתיים האחרונות עם מינהל החינוך בעירייה, בפתיחת מרחבי חינוך התואמים את הלמידה המודרנית ופיתוח מיומנויות של המאה ה-21 בבתי ספר בעיר, וגם על פיתוח הזהות והדרך החינוכית המייחדת כל בית ספר בעיר.

מרכז פסג"ה בעיר הוא אחד מ-60 מרכזים בארץ שנותנים מענה לפיתוח מקצועי לכ-4,000 עובדי הוראה וצוותים חינוכיים במודיעין מכבים רעות והסביבה. המרכז פועל מזה 20 שנה בעיר, בהנהלת אורנית שלזינגר. המרכז ממוקם בשדרות יצחק רבין 4.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים