חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

מוכרים דירה? טיפים שכדאי להכיר

 

תושב העיר פונה לדאריאן רויטמן, מנהל פורום  בתחום שיווק והשקעות נדל”ן, בשאלה: ”שלום, אשמח לקבל טיפים כיצד למכור דירה שיש ברשותי בירושלים. במיקום מרכזי ברחביה של שלושה חדרים. היכן כדאי לפרסם אותה. האם בעצמי או דרך מתווך, ואיזה פרטים להדגיש, תודה”. לתשובת המומחה- כנסו

 

שלום אריק,

ראשית, עלייך לחשוב ולהבין למי הדירה הזאת מתאימה. זאת אומרת, אולי היא תתאים למשפחה עם ילדים, לזוג צעיר, לזוג מבוגר או למשקיע שיוכל להשכיר את הדירה בקלות, מי ככל הנראה יגור בדירה דתיים או חילונים?. ברגע שתגדיר במדוייק מי הוא קהל היעד שלך תוכל להדגיש את הפרטים הרלוונטיים. למשל לזוג צעיר, קירבה למקומות הבילוי, למשפחה עם ילדים, מוסדות לימוד, למבוגרים קרבה לקופ"ח וחו’.

תוכל לפרסם בעצמך והחינם בלוחות באינטרנט כמו יד2, מדלן, וקומו וברשתות חברתיות כמו פייסבוק או לינקדין.

במידה ומדובר בקהל יעד דתי מומלץ לפרסם במקומונים ובעיתון.

כמו כן חשוב מאוד לפרסם עם תמונות הולמות שמדגישות יתרונות של הדירה.

ועכשיו לגבי הפרסום בכוחות עצמך או שיווק בעזרת מתווך. 

אני מאמין שכן אפשר לפרסם וגם למכור לבד, גם אם אתה לא גאון במחשבים. יחד עם זאת, לרוב המטרה היא לא רק למכור אלה למכור ולא להפסיד. אין מה לעשות, כאשר אנחנו מוכרים משהו ששייך לנו ב80% מהמקרים יופיע אצלנו "אפקט הבעלות" שבסופו של דבר במכירה הזאת נהיה מופעלים מרגש. לרוב הדבר גורם לנו עצבים מיותרים והחלטות לא רציונליות.

כאשר אתה בוחר בשיווק ע"י מתווך (רק לאחר שבדקת כמובן שהוא בעל ניסיון, נותן שירות מעולה, שולט באינטרנט והוא  מומחה למשא ומתן). אז במקרה הזה כל השלבים במכירה מנוהלים על ידי הצד השלישי ללא כל רגש מיותר, כך ניתן גם להפיק את המקסימום במשא ומתן ולהגיע למחיר האופטימלי. כך שהעמלה שלך למתווך לא תהיה מורגשת במיוחד.

בברכה,
דאריאן רויטמן.

יש לכם עוד שאלות לדאריאן רויטמן - יעוץ ואימון עסקי? כנסו!

 0545919330   האתר שלי

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים