חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הצהרה מקוונת על עמידה בהנחיות תו סגול לעסקים

 

על מנת להקל על בעלי העסקים בהבנת התקנות יצאו בימים הקרובים צוותים עירוניים לעסקים ברחבי העיר על מנת להסביר את הדרישות למילוי התו

 

ניסיונות הממשלה להחזיר את האזרחים לשגרה מדורגת בייחוד בהנעה מחודשת של גלגלי המשק  הישראלי, הובילה לתיקון בתקנות לשעת חירום להפעלת עסקים מחדש תחת מגבלות, בכדי למנוע התפשטות נגיף הקורונה. במסגרת התיקון, יש לקבל תו סגול בכדי להפעיל עסקים שונים בעיר. תו זה הינו הצהרה עליה חותם בעל העסק כי הוא עומד בתנאים שנקבעו בתקנות. הצהרה זו יש לשלוח באופן מקוון באתר העירייה, לפני החזרה של העסק לפעילות.

בין היתר, קובעות התקנות את חובת חבישת המסכה כך שחובה על מחזיק או מפעיל של חנות הפתוחה לציבור למנוע הכנסת אדם לחנות שאינו חובש מסיכה, חובה לתשאל כל לקוח למצב בריאותו ולמדוד לו חום, יש לסמן מרחק של 2 מטרים בין הלקוחות בקופה, לחטא את החנות באופן תדיר ועוד.

על מנת להקל על בעלי העסקים לקראת חזרתם לפעילות, יצאו בימים הקרובים צוותים עירוניים ממחלקת קידום ורישוי עסקים, יחד עם שיטור ופיקוח עירוני אל העסקים ברחבי העיר, יסבירו את התקנות והדרישות למילוי התו ויענו לשאלות בעלי העסקים. בשלב זה מדגישים בעירייה, לא תתבצע אכיפה,אלא הסברה והנחייה בלבד.

עם ביצוע האכיפה, הפעלה של עסק בניגוד לאמור בתקנות תחשב כעבירה פלילית וכן כעבירה מינהלית שניתן להטיל בגינה קנס.

ההנחיות המלאות של התו סגול ומילוי הצהרה מקוונת, נמצאות באתר העירייה - https://www.modiin.muni.il/ModiinWebSite/ChannelArticle.aspx?PageID=1310_4959

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים