חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בודקים את ניקיון המקוואות הנשים בעיר

 

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, בנוגע לשמירה על ניקיון מקוואות הנשים, ביצעה מחלקת שירותי הדת של העירייה ביקורות מחמירות בנוגע לאיכות החיטוי במקוואות.

 

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, בנוגע לשמירה על ניקיון מקוואות הנשים, ביצעה מחלקת שירותי הדת של העירייה ביקורות מחמירות בנוגע לאיכות החיטוי במקוואות. את הבדיקה ביצעה חברת "וולף-שירותי מעבדה בע"מ" המתמחה בתחום ומהבדיקה עולה כי כל מקוואות הנשים במודיעין מכבים רעות, שנדגמו עומדות בכל הסטנדרטים ואף יותר מכך.

בעירייה הדגישו כי כל המקוואות בעיר נמצאו נקיות לחלוטין מחיידקים כגון קולי, פסודומונס, אורוגינזה וסטאפ אאורוס. עוד נמסר כי במחלקה לשירותי דת מקפידים הן על ניקיון וחיטוי המקוואות והן על הוראות משרד הבריאות הן בנוגע למיגון הבלניות ופועלים בהתאם להנחיות המעודכנות של משרד הבריאות.

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק שירותי הדת, עמיעד טאוב: "בריאות הציבור היא הדבר החשוב ביותר ועל כן אנו מקפידים הקפדה יתרה אף מעבר להנחיות משרד הבריאות על מנת לשמור על תושבי העיר ואני קורא לתושבים להקפיד על כל ההנחיות. אני מבקש לברך את עובדי המחלקה על עבודתם המסורה אשר תוצאותיה ניכרות גם בדו’’ החיצוני של חברת הבדיקה. חג שמח ובריא."

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים