חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ירושלים והסביבה >>

קו-אופ שופ, יפתח בשעות הבוקר המוקדמות לטובת הגיל השלישי

 

סניף בבעלות רשת מחסני השוק, אימץ את מדיניות הרשת ויאפשר לבני 60 פלוס לבצע קניות בשעות תחומות מראש על מנת להקל עליהם ולמען ביטחונם. הסניפים ייפתחו מוקדם עבורם בימי א’-ה’ בין השעות 6:30-8:00

 

סניף קו-אופ שופ דב תלפיות, בבעלות רשת מחסני השוק, יפתח שעריו בשעות הבוקר המוקדמות לטובת אוכלוסיית הגיל השלישי. סניף קו אופ תלפיות במרכז דב גרונר, מצטרף לסניפים נוספים של הרשת באימוץ מדיניותה לאפשר לבני 60 פלוס לבצע קניות בשעות תחומות מראש, למען ביטחונם ועל מנת להקל עליהם.

סניף תלפיות הנו סופר שכונתי המנוהל ביד רמה על ידי מנהל הסניף אלון גרין, אשר הכריז כי ידרוש מכל באי הסניף הצגת תעודה מזהה בכדי להבטיח את ביטחונם המלא של השוהים במקום.

איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק, מסר: "אנו פועלים במלוא המרץ על מנת להרחיב את שעות הפעילות של הסניפים השונים ברחבי הארץ, במטרה לסייע בימים קשים אלו לכלל האוכלוסייה ולאוכלוסיית ה=E2יל השלישי. נעשה כל שיידרש להפעיל נהלים מוקפדים למען ביטחונם".

סניף קו אופ שופ תלפיות: דב גרונר 22, ירושלים.

אודות רשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלות משפחתית ובפריסה ארצית המונה 67 סניפים מצפת ועד אילת.

הרשת מנוהלת על ידי משפחת נעמן שהחלה ממכולת קטנה בעיר באר שבע ולראשונה בשנת 1996 חנכה את סניפה הראשון בעיר באר-שבע. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק החמישית בגודלה בישראל.

הרשת מעניקה מגוון הטבות והנחות לחברי מועדון ולמחזיקי כרטיס האשראי wincard+ של הרשת בשיתוף max במחלקות השונות הכוללות קצבית פרימיום, מעדניה ובמחלקות השונות כאשר הקו המנחה הוא דגש על טריות ואיכות המהווים נר לרגלי החברה. מחסני השוק, הצטרפה לפני מספר שנים למגזין דאנס של גלובס אשר דירג אותה בין 100 החברות המובילות והגדולות בישראל.

הנהלת הרשת פועלת רבות על מנת להוזיל באופן תדיר את סלי המוצרים של לקוחותיה הנאמנים בסניפי מחסני השוק וקו אופ שופ, בסניפי מחסני השוק, פועלים שירותי אונליין המאפשרים קניה נוחה ומהירה של מוצרים טריים ואיכותיים במחירים הזהים לסניפי הרשת. בנוסף, בסניפים אחדים מפעילה הרשת את המטבח של ג’ולי- שירותי קייטרינג ואוכל מוכן הפועלים במהלך השבוע ומהווים פתרון אולטימטיבי גם לסופי שבוע ולחגים.

החברה נמנית בין נותני החסות הראשית של קבוצת הכדורגל-הפועל באר-שבע.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים