חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

משלוחי מנות למבודדים

 

מיזם ”קרובים קרובים” שמוביל מינהל קהילה בעיריית ראשון לציון קיבל צו 8 * עד כה חולקו קופסאות משלוחי מנות לתושבים במטרה שאלו ימלאו אותם כל טוב ויחלקו לשכניהם לעידוד וחיזוק הקהילה * עתה, בצל התפשטות הנגיף, החליט ראש העירייה לחלק משלוחי מנות למפתן בתי המבודדים בעיר * ראש העירייה, רז קינסטליך: ” לדעתי זו המהות האמיתית של פורים, ערבות הדדית וסולידריות בין התושבים”

 

עשרות תושבים שנדרשו לשהות בבידוד על רקע התפשטות נגיף הקורונה, קיבלו בימים אלו משלוחי מנות מלאים כל טוב מעיריית ראשון לציון. מדובר בחלק ממיזם עירוני שמוביל מינהל קהילה בעירייה ומטרתו לעודד שכנות טובה וחיזוק הקהילה. בשירות לתושב חילקו לתושבים קופסאות חגיגיות וצבעוניות של משלוחי מנות, והתושבים מלאו אותם כראותם וחילקו לשכניהם. עם התפשטות הנגיף והכנסת אלפי אזרחים בישראל לבידוד, החליטו בעירייה להרחיב את המיזם ונציגי שירות לתושב הגיעו לבתי התושבים המבודדים והשאירו במפתן דלתם משלוחי מנות עם ברכה. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "לצערי נאלצנו לבטל את אירועי פורים שתוכננו ואני בטוח שילדים רבים התאכזבו. אבל ברור לנו שביטחונם ובריאותם מעל הכל" עוד הוסיף קינסטליך "יש כאלו שנאלצים לשהות בבידוד בביתם בתקופה הקרובה ולכן החלטנו לשמח אותם עם שי מתוק וצנוע. לדעתי זו המהות האמיתית של פורים, ערבות הדדית וסולידריות בין התושבים".

אחת המשפחות שקיבלה את השי היא משפחת בניטה. ליטל האם מספרת שמזה שבוע שהיא ובנה בן ה-8 נמצאים בבידוד והבן צופה מחלונו על בית הספר וחגיגות פורים ודמעות בעיניו. "פתאום צלצול בדלת ומשלוח מנות מונח בכניסה. נציגה מציצה מהמעלית ואומרת לי באהבה מעירית ראשון לציון.

המשלוח החזיר את החיוך לפניו של בני, המחווה של עיריית ראשון לציון ריגשה אותנו מאוד הבוקר".

מינהל קהילה מוביל כמדיניות עירונית תפיסה ערכית הקוראת למעורבות הדדית ושכנות טובה.

מטרתו של פרויקט "קרובים קרובים" היא להפגיש בין התושבים וליצור תקשורת בין אישית ובין דורית  החשובה כל כך בעידן הטכנולוגי.

מחזיקת תיק קהילה ושירות לתושב, חברת המועצה אפרת אברמוביץ’, אמרה: "בימים אלה מתמודדת מדינת ישראל עם מציאות קשה של התפשטות נגיף הקורונה ,מה שמביא תושבים רבים להיות בבידוד בבתיהם. פרויקט קרובים קרובים הינו הפלטפורמה המתבקשת לחבק את התושב וליצור ערבות ודאגה. אני רואה חשיבות גדולה בחיבוק התושבים ויצירת שירות עירוני אנושי אכפתי, ואם יש צורך עד הבית. מאחלת לכל ילדי ותושבי העיר חג שמח ובריאות איתנה לכולנו.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים