חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

העיריה אישרה את הרחבת ההטבות לחיילים בעיר

 

חברי המועצה נפרדו מסגן אלוף אבי נדל, מפקד היקל”ר שליווה את ראשון לציון בשנים האחרונות מטעם פיקוד העורף. ראש העירייה, רז קינסטליך, בירך את נדל והודה לו על הליווי והתרומה החשובה לעיר ולתושבים שבאה לידי ביטוי גם בסבב הלחימה האחרון.

 

המועצה קיימה אמש, בפתיחת הישיבה טקס חגיגי בו נפרדה מסגן אלוף אבי נדל, מפקד היקל"ר (יחידת הקישור לרשויות המקומיות) שליווה את ראשון לציון בשנים האחרונות מטעם פיקוד העורף. ראש העירייה, רז קינסטליך, בירך את נדל והודה לו על הליווי והתרומה החשובה לעיר ולתושבים." אבי הוא איש יקר לליבי שליווה אותנו סביב השעון בשעות הקשות של מצבי החירום ובסבב הלחימה האחרון של "חגורה שחורה" ידע להרגיע ולתרום לנו מניסיונו וקור רוחו, אני מודה לו בשם כל תושבי ראשון לציון", סיכום קינסטליך.

את סגן אלוף נדל מחליף בתפקיד, סגן אלוף אהוד ליפשיץ. מפקד נפת השפלה של פיקוד העורף, אל"מ במיל’, אופיר כהן, הגיע להיפרד ולהודות לסגן אלוף נדל.

מועצת עיריית ראשון לציון  אישרה אמש את הרחבת ההטבות לחיילים וחיילות, כפי שהציע המשנה לראש  העיר, איתי מתתיהו. ההרחבה כוללת גם נערים ונערות עם צרכים מיוחדים שלא יכלו להתגייס מסיבות רפואיות, נערים ונערות שבחרו לעשות שנת שירות וחיילים בודדים המתגוררים בראשון לציון בתקופת השירות שלהם.

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים