חיפוש
 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

דרור אטרי: ”חולבים את העסקים כל שני וחמישי”

 

נשיא לשכת המסחר ירושלים דרור אטרי בכנס וועידת ירושלים לעסקים: ” משהו כאן התבלבל וחושב שהעסקים הינם הקופה שאפשר לחלוב אותם כל שני וחמישי, התבלבלתם”

 

בכנס ירושלים לעסקים שהתקיים ברביעי האחרון בהפקת חברת מסר 1, הודיע נשיא לשכת המסחר דרור אטרי כי המגזר העסקי מפסיק להיות פריר. לא נאפשר שמימון הבחירות יהיה על גב העסקים, התבלבלתם, אנחנו לא הקופה שממנה אפשר לחלוב בלי סוף. כולם מספרים כמה שהעצמאים והעסקים הקטנים הם מנוע הצמיחה של המשק, אך באותה נשימה לאף אחד לא מפריע שהעצמאי לא זכאי לתנאים הבסיסים של עובדיו, חופשה, הבראה, מחלה, וכו...

בכנסת הבאה נדרוש לקדם תלוש שכר לעצמאי, המצב הנוכחי מטורף. לא יעלה על הדעת שימנע מחברנו התנאים הבסיסים כשל עובדיהם. בטחון מדינה מתחיל כלכלי המושתת על חוזקם של העסקים.

מתנצל חברים, אין בכוונתי לבכות על מר גורלנו וחיינו, אני פשוט לא מאמין בזה. באתי היום לכנס ירושלים לעסקים בכדי לבקשכם להרים ראש, להפנים שאנחנו כח המניע את המשק וככזה עלינו לקדם יותר שיתופי פעולה בנינו , יותר עסקים נכונים, יש מקום בעולמנו לעשות עסקים טובים ואנו צריכים לקדם זאת יחדיו. לשכת המסחר ירושלים שלי הזכות לעמוד בראשה קיימת זה 112 שנה, אנחנו עסוקים ביום יום להביא יותר מסחר והזגמנויות עסקיות לחברנו במגזר העסקי ברמה הארצית והבינלאומית. אני מזמין אתכם לעשות עסקים טובים להעמיד את יכולתכם האישית והמקצועית לחברכם העסקים, ולהבין שכוחנו הינו באחדותנו, בכח ההתאגדות. חנוכה שמח"

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים