חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תעסוקה מיוחדת

 

סיור בכירים מהאגף לשירותים חברתיים במרכז התעסוקה של ארגון שק”ל התקיים הבוקר, יום שני, 9.12, במטרה להרחיב ולהתאים את השירותים הניתנים לאנשים עם צרכים מיוחדים בתוך העיר מודיעין מכבים רעות. הסיור הוא חלק מהליך רחב שמוביל האגף לשירותים חברתיים ומטרתו הגדלה, פיתוח והרחבה של מקומות תעסוקה עבור תושבי העיר עם צרכים מיוחדים

 

המשנה לראש העיר ומחזיק התיק לשירותים חברתיים, עמיעד טאוב ומנהלת האגף לשירותים חברתיים, מרינה שדה ערכו ביום שני, 9.12, סיור במרכזי התעסוקה של עמותת שק"ל כחלק ממהלך המיועד להקים ולהגדיל מסגרות התעסוקה עבור אנשים עם צרכים מיוחדים בעיר מודיעין מכבים רעות.את הסיור ערכו קלרה פלדמן מנכ"לית הארגון ולאיילת פישביין סמנכ"לית פיתוח בארגון.

במרכז התעסוקה של הארגון בירושלים מועסקים עשרות עובדים במגוון תפקידים החל מעובדים במפעל הנרות דרך המתפרה, בית הקפה, הסטודיו לגרפיקה ועד חנות הבגדים. בסיור נבחנו המודלים הכלכליים על פיהם פועל ארגון בשק"ל וכיצד ניתן להתאים אותם לצרכים של תושבי העיר.

המשנה לראש העיר ומחזיק התיק לשירותים חברתיים, עמיעד טאוב: "בחודשים האחרונים קיימתי פגישות רבות וערכתי סיורים שונים על מנת לבחון את נושא התעסוקה שהמטרה הברורה הנינה- כל תושב מודיעין מכבים רעות יוכל לחיות, לגור ולעבוד בעיר בהתאם ליכולותיו וכישוריו. אנו באמצע הליך מיפוי הצרכים על מנת שכל שירות שיפותח יכול לשרת באופן הטוב ביותר את צרכי התושבים". 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים