חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כך תערכו יום כיף מושלם בעיר השכנה תל אביב

 

מאז ומתמיד הייתה תל אביב למוקד משיכה עבור תיירים מרחבי הארץ ומהעולם. בשנים האחרונות עם הזינוק האדיר במספר התיירים הנכנסים, הפכה העיר לשוקקת וצפופה במיוחד, עד שכמעט ולא ניתן לשמוע עברית ברחובות הראשיים

 

מאז ומתמיד הייתה תל אביב למוקד משיכה עבור תיירים מרחבי הארץ ומהעולם. בשנים האחרונות עם הזינוק האדיר במספר התיירים הנכנסים, הפכה העיר לשוקקת וצפופה במיוחד, עד שכמעט ולא ניתן לשמוע עברית ברחובות הראשיים.

הקולינריה שהתפתחה בקצב מואץ, המבנים העתיקים ורבי הרושם שעברו תהליכי שימור דקדקניים ושלל האטרקציות הקלאסיות בדמות שווקים, חופים זהובים ומוקדי בילוי שונים.

תכנון יום כיף בתל אביב

כיעד תיירותי מוביל, קל נורא לתכנן יום כיף בתל אביב שלא יורד ברמתו מערים בינלאומיות פופולריות רבות נוספות.

לאלו מכם שמעוניינים ביום בילוי רומנטי לזוגות, ניתן לפתוח את הבוקר באנרגיות מחודשות עם ספא בתל אביב או לחילופין לפקוד את חוף הים לארוחת בוקר שצופה אל עבר האופק ומכניסה אותנו הישר אל עבר אווירת בילוי ונופש.שנתחיל את יום הבילוי? מתחילים!

שדרות רוטשילד

שדרות רוטשילד הן המיקום המרכזי והאייקוני ביותר של תל אביב. הן גם נקודת פתיחה נהדרת לשלל בילויים ואטרקציות שהעיר הגדולה מציעה לנו.

מומלץ להתחיל את היום בצעידה על השדרה שעמוסה בבתי קפה אופנתיים ומסעדות. מכאן עומדות לפנינו שפע של אפשרויות:

דרומה – ניתן למצוא את שכונת פלורנטין המפורסמת שמתאפיינת באמנות רחוב ומבנים עתיקים שספק אם עברו תהליכי שימור. זוהי הזדמנות לחוויה אורבנית מחוספסת יותר שגם כוללת שפע של חנויות עם מציאות, בתי קפה ומסעדות.

מזרחה – ניתן למצוא את נווה צדק הקסומה. שכונה קטנטנה, אך כזו שמכניסה אותנו לאווירה פסטורלית ושקטה.

צפונה – ניתן למצוא את רחוב אלנבי ומיד לאחריו את שוק הכרמל המפורסם, כמו גם רחובות פינתיים עם שפע של חנויות בגדים ואופנה.

פלורנטין

החלטתם שאתם צועדים דרומה? מעולה! השכונה הקטנה והמיושנת, הפכה במרוצת השנים למעוז של אמנים ואנשי יצירה.

מאפיין זה מתבטא בכל פינה ופינה כאשר פלורנטין מושכת אליה תיירות אורבנית המשתוקקת לאמנות הגרפיטי המכובדת שלה. מספיק להלך על רחוב הרצל דרומה ולפקוד את השכונות הפינתיות שממערב, כדי למצוא שפע של ברים ומסעדות שנראה כאילו ומתחבאים מפני ההמון הצמא לאטרקציות. למיטיבי הלכת שביניכם, ניתן אף להגיע בצעידה ארוכה אל עבר יפו ומשם גם לפקוד את העיר העתיקה.

נווה צדק וחוף הים

נווה צדק מציגה קסם מיוחד שספק שתמצאו בכל אזור אחר בעיר שאף פעם לא הולכת לישון. נווה צדק היא למעשה השכונה היהודית הראשונה שנבנתה באזור אל מחוץ לעיר יפו. מקימיה רצו לברוח מן הצפיפות הנוראה, ונראה כי משאלתם התגשמה גם כיום כאשר השכונה מתאפיינת בשקט ושלווה.

מספיק להלך לאורך הסמטאות השונות של נווה צדק, כדי לחוש באווירה קסומה שכמעט מנותקת לחלוטין משדרות רוטשילד שנמצאות ממש מעבר לפינה. בשכונה ניתן למצוא שפע של מסעדות ובתי קפה, גלריות אמנותיות ולבסוף את חוף הים שיושב לו ומחכה.

שוק הכרמל ואזור דיזנגוף

בהליכה צפונה משדרות רוטשילד תוכלו למצוא את רחוב אלנבי השוקק בשפע מאכלי רחוב וחנויות בהן תוכלו לגלות מציאות במחירים נמוכים. לבסוף, תפגשו באזור נחלת בנימין המציג שוק אלגנטי ומזמין. לאלו מכם שמחפשים אווירה מחוספסת יותר, ממש במקביל תמצאו שוק הכרמל, הקונטרסט המובהק של נחלת בנימין, ומוקד שבו תמצאו שפע מציאות במחירי רצפה, מסעדות ודוכנים.

בהליכה מזרחה על קינג ג’ורג’ תוכלו למצוא שפע חנויות אופנה עד אשר תגיעו לשדרות המלך שאול. משם תמצאו את רחוב דיזנגוף המפורסם בשפע החנויות, הברים והמסעדות מכל עבר.

מה שבטוח הוא כי אין זה משנה באיזה כיוון תבחרו, האטרקציות הממתינות לכם ביום הכיף בתל אביב, הן כבר ממש מעבר לפינה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים