חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

העתיד שלהם מתחיל כאן!

 

הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, הרצאות של קצינים בכירים, פאנל חיילים חולונים וסטפן לגר אחד! כל זה קרה היום באשכול פיס קציר בחולון, ביום החשיפה לחיל הקשר והתקשוב לתלמידים לפני גיוס

 

מכוונים גבוה לקראת הגיוס: היום נערך , לראשונה בחולון, אירוע עירוני חד-פעמי לתלמידים מהשכבות העליונות בבתי הספר העל יסודיים להכרת יכולות הסייבר והלוחמה הטכנולוגית של הצבא ולמתן אפשרות לשאול שאלות חשובות. לצד כל החשיבות של התחומים הללו, הודגש במהלך הכנס, כי קודם כל ולפני הכל נדרשים לצה"ל לוחמים ולוחמות בעלי מוטיבציה.

נציגים מחיל הקשר והתקשוב בצה"ל הציגו לתלמידיםאת יכולות הסייבר והלוחמה הטכנולוגית המרשימות של הצבא בתערוכה מיוחדת, על מנת לעודד תלמידים להתגייס לחיל זה. תלמידי בתי הספר בשכבות י"א+י"בהגיעו למקום במהלך היום ולפני הסיור בתערוכה התקיימה הרצאה ע"י קצין בכיר וניתנו הסברים  ותשובות לשאלות התלמידים על ידי נציגי החיל.

את המפגש פתח ראש העיר מוטי ששון, שעודד את הנערות והנערים לשרת שירות משמעותי ולתרום לצבא ולמדינה: "אני שמח שנפלה בחלקכם ההזדמנות הנדירה להציץ לעולם הסייבר והלוחמה הטכנולוגית בצה"ל.חשוב שתכירו מקרוב את עולם הדממה שמאחורי ההצלחותוההֶזנקים שפותחו בצה"ל על מנת שמדינת ישראל תוכל להמשיך ולהגן על עצמה הכי טוב שהיא יכולה. אנחנו, כעירייה, עושים ככל יכולתנו על מנת שתלמידינו ישרתו בצה"ל שירות משמעותי, שבו יביאו לידי ביטוי את כישוריהם ויתרמו תרומה חשובה לצבא ולמדינה. השירות בצה"ל הוא אמנם חובה, אך  הוא לא פחות מזכות גדולה, הזכות להגן על המדינה ולדאוג לביטחונה, וזה דבר שמביא כבוד –לעיר, למשפחה וכמובן, למתגייסים עצמם".

בברכה, נורית בייסקי, דוברת העירייה

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים