חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

חולון: עולים והורים

 

בסוף השבוע תיפתח בחולון סדנה להורים עולים שבה ילמדו על עקרונות החינוך בישראל, סגנונות חינוך, בניית יחסי אמון עם ילידים, פתרון קונפליקטים ועוד. בנוסף, מעל ל- 400 עולים חדשים וותיקים תושבי חולון חגגו את יום העלייה

 

אני הורה מוצלח: המחלקה העירונית לקליטת עלייה בשיתוף עם משרד העלייה והקליטה מזמינה הורים עולים, תושבי חולון, לסדנה בת 5 מפגשים במסגרתה יילמדו עקרונות החינוך בישראל, סגנונות חינוך, בניית יחסי אמון עם ילידי הארץ ופתרון קונפליקטים. בנוסף יילמדו נושאי חרם, חינוך מיני, זכויות הורים עולים ועוד. במהלך המפגשים ההורים ילמדו לנתח ולתרגל התנהגות במצבים שונים, ללמוד טכניקות לבניית יחסים ולחפש דרכים יצירתיות לתקשורת עם הילד ולפתרון מצבים מסובכים.

המנחה- איגור באביץ, פסיכולוג (MA) – מגיסטר בפסיכולוגיה קלינית עם התמחות בפסיכולוגיה חינוכית. בעל ניסיון בעבודה פרטנית וקבוצתית עם ילדים ובני נוער, ליווי הורים, אבחון פסיכולוגי ועבודה עם צוותי הוראה. עלות מסובסדת סדנה:  50 ש’’ח בלבד בתשלום מראש או 70 ש’’ח בתשלום במפגש הראשון.

כמות המקומות מוגבלת ומותנת בהרשמה מראש בקישור: rebrand.ly/roditely

ובתוך כך, בשבוע שעבר, רגע לפני שהמצב הביטחוני התחמם, נחגג בחולון יום העלייה יחד עם מעל ל-400 תושבי חולון, עולים חדשים וותיקים גם יחד. באירוע הופיעו הרכבים ואומנים עולים תושבי חולון: להקות ילדים ולהקת ריקודים בוכריים, מקהלת עמיגור, זמרים וזמרות: קונסטנטין קוטלניקוב, מרינה וסילייבסקיה, אירנה וגרישה פאפיש ואומן אורח - אבי ונטורה.

האירוע שהיה הצלחה גדולה, הוא הראשון שהופק על ידי המחלקה לקליטת עלייה שהוקמה לפני מספר שבועות בלבד בניהולה של סיון זורע, בשיתוף פעולה ובסבסוד של משרד העלייה והקליטה, בהפקתה של ליליה סוקולובסקי. נכחו באירוע ראש העיר מוטי ששון, מנכ"ל העירייה יוסי סילמן, נציגות משרד העלייה והקליטה - אוסנת נגר שטרית וזיוה גורנשטיין.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים