חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

הוסגרו מרוסיה 2 חשודים ברצח עדיאל תורתי

 

בתום הליך מאומץ ובמבצע נחוש של משטרת ישראל, בשיתוף פעולה מלא עם משטרת רוסיה ונספח משטרת ישראל ברוסיה, היום (ה’) הוסגרו 2 חשודים נוספים (16, 18) ברצח עדיאל תורתי מיום 20.1.19 בפ”ת.

 

דוברות המשטרה (שרון); הושלם הליך הסגרתם של 2 חשודים נוספים במעורבות ברצח עדיאל תורתי בפתח תקוה מיום 20.1.19;

בתום הליך מאומץ ובמבצע נחוש של משטרת ישראל, בשיתוף פעולה מלא עם משטרת רוסיה ונספח משטרת ישראל ברוסיה, היום (ה’) הוסגרו 2 חשודים נוספים (16, 18) ברצח עדיאל תורתי מיום 20.1.19 בפ"ת.

שני החשודים במעורבות ברצח עזבו את הארץ לפני כשנה ומיד לאחר הרצח, שעה שמתנהלת נגדם חקירה פלילית.

עם תחילת חקירת הרצח של עדיאל תורתי, עלה החשד כי מלבד 2 החשודים שנעצרו ושנגדם הוגשו כתבי אישום ובקשות מעצר, ישנם 2 חשודים נוספים המעורבים ברצח ובשיבוש הליכי חקירה ומשפט. במהלך החקירה התברר כי החשודים נמלטו לאומן ובחלוף כחצי שנה נמלטו לרוסיה. עם הגעתם לרוסיה, החשודים נעצרו ומאז הם במעצר בידי משטרת רוסיה.

מאז, נקטה המשטרה בשיתוף המחלקה הבינלאומית בפרקליטות, במהלכים מאומצים וממושכים, על מנת להביא לאיתורם והבאתם ארצה של שני החשודים לצורך חקירתם בגין החשדות המיוחסים להם.

במסגרת זו הוגשה זה מכבר בקשת הסגרה בעניינם לרשויות הרלוונטיות בחו"ל, שכאמור הושלמה היום עם מעצרם בנתב"ג.

החקירה מלווה ע"י פרקליטות מחוז מרכז.

השלמת הליך ההסגרה היום הינה ביטוי נוסף לפועלה הנחוש של המשטרה, הפרקליטות ושאר רשויות האכיפה ולשיתוף הפעולה ההדוק עם רשויות אכיפה בעולם, אשר אינו תחום בגבולות הזמן. משטרת ישראל תמשיך לפעול למיצוי הדין עם עבריינים וידעו כל מפרי החוק כי ידה של המשטרה משגת בכל זמן ובכל מקום.

מצ"ב תמונות. קרדיט צילום-דוברות המשטרה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים