חיפוש
 
לדף הבית >>     בריאות >>

השתלת שיניים שמחזיקה שנים - בלעדי בטופז דנטל!

 

”הטכנולוגיה אינה מפסיקה לחדש ולייעל מגוון מהלכים, כך שגם בתחום רפואת השיניים ניתן למצוא לא מעט מהפכות בתחום, מהפכות מהסוג החיובי. פה ראוי לציין שהשתלות שיניים היוו רק את תחילתה של המהפכה, וזאת כי כיום ניתן למצוא חידושים מרחיקי לכת בתחום”. להמשך קריאה כנסו...

 

השתלת שיניים שמחזיקה שנים - בלעדי בטופז דנטל!

הטכנולוגיה אינה מפסיקה לחדש ולייעל מגוון מהלכים, כך שגם בתחום רפואת השיניים ניתן למצוא לא מעט מהפכות בתחום, מהפכות מהסוג החיובי. פה ראוי לציין שהשתלות שיניים היוו רק את תחילתה של המהפכה, וזאת כי כיום ניתן למצוא חידושים מרחיקי לכת בתחום.

 

תפקידו של שתל דנטלי

אם נתחיל מההתחלה, נציין ששתל דנטלי הנו בורג מלאכותי העשוי מטיטניום. הבורג מהווה תחליף לשורש השן שנפגעה, ועל גביו מלבישים שן מלאכותית- כתר. מבחינת חומרים, הטיטניום מהווה חומר אידיאלי כיוון שהוא עמיד וקל משקל, ואילו החרסינה מעניקה מראה טבעי של שן בריאה. מכאן שאנשים רבים זוכים להיפטר משיניים תותבות שהרבה פחות נוחות, להשלים שיניים שנפגעו ובאופן כללי ליהנות מחיוך מושלם, לצד נוחות מרבית של שיניים טבעיות.

אודות תהליך השתלת שיניים

באופן רגיל על מנת לעבור הליך השתלת שיניים, יש צורך לעבור שלב כירורגי של החדרת שתל דנטלי. לאחר מכן ישנה תקופת החלמה (קליטת השתלים) שאורכת בין 3 ל 6 חודשים, בה מוודאים שהשתל נקלט כהלכה. בתום תקופת הקליטה חושפים את השתל עבור לקיחת מידות ובסוף מרכיבים את הכתר. מכאן שכלל ההליך מורכב ומתמשך, ועל כן חשוב ביותר לפנות רק אל מרפאה שמתמחה בהשתלות ושמחזיקה במכשור טכנולוגי מתקדם.

 

4 שבועות ואתם אחרי

אז לא, עדיין לא המציאו קפסולה שבולעים עם כוס מים והיא סוגרת את הפינה, אך כן ניתן לומר בפה מלא שכיום אין צורך לעבור השתלת שיניים לאורך כמה חודשים, אלא כבר לאחר כ 4 שבועות (להבדיל מ4 חודשים) להיכנס לשלב השיקום, כאשר אחוזי ההצלחה עומדים על 96% .

 

 נעים להכיר- מערכת השתלים מבית Straumann תוצרת שוויץ

השתלת שיניים כאבים, זמן יקר, שלל מפגשים אצל רופאי השיניים, חששות ועוד – זה מה שעולה לאנשים בראש כאשר הם חושבים על השתלת שיניים, אך לנו יש חדשות עבורכם – לא עוד! כפי שציינו הטכנולוגיה אינה מפסיקה לנוח וברשת טופז מציעים לכם את הטוב ביותר וכאן מערכת השתלים של חברת שטראומן נכנסת לתמונה, וזאת כי אנו מעניקים למטופלנו את הטוב ביותר - עובדים עם שתלים תוצרת שוויץ, עם שתלים דנטליים שטורפים את הקלפים ומשנים את החוקים:

  • השתלים מבית שטראומן אינם דורשים לקחת הפסקה מהשגרה.
  • השתלים מבית שטראומן מונעים מכם להסתובב עם חוסר שיניים לאורך זמן.
  • השתלים מבית שטראומן מאפשרים תוך 4 שבועות להיות לאחר התהליך!
  • השתלים מבית שטראומן מאפשרים ליהנות מראש שקט – לפחות למשך זמן רב.
  • השתלים מבית שטראומן מעניקים תחושת ביטחון לצד הידיעה שהלכתם על הטוב ביותר – שהשקעתם בבריאות ובאיכות החיים!

הטוב ביותר עבורכם! 

רשת טופז המובילה בתחום השתלת שיניים ולאורך השנים הוכיחה שהיכן שיש חידוש היא שם – ועל כן היא מציעה  את מיטב השתלים מהיצרנים הטובים בעולם.

כמה עובדות על מערכת השתלים של חברת שטראומן:

  • אחת החברות הראשונות בענף הדנטלי (מ 1974)
  • החברה הגדולה בעולם בייצור שתלים
  • מאז הקמתה הושתלו למעלה מ 14 מיליון שתלים ברחבי העולם
  • משווקת בכ 70 מדינות
  • למעלה מ 35 שנות מחקר מדעי רפואי
  • החברה היחידה שהזמינה 4 מחקרים חיצוניים ניטראליים אשר בדקו לאורך כ 10 שנים שרידות השתלים. בכל מחקר השתתפו בין 500 ל 800 מטופלים ברחבי העולם. מהמחקרים עולה- שרידות של שתל שטראומן לאורך 10 שנים היא כ 97%, הרחק משתלים של יצרנים אחרים. ניתן להיכנס לאתר של חברת שטראומן ולהתרשם בלינק הבא

 

יתרון יחסי

חשוב לציין שמבחינת זמן החלמה, השתלים מבית שטראומן מקצרים את זמן השיקום ל 4 שבועות לכל היותר ואם בכך לא די, יש לציין שגם מטופלים שבקבוצת סיכון יכולים ליהנות מהשתלת שיניים. כך שאם עד היום מעשנים כבדים, סוכרתיים ומטופלים עם מחלות כרוניות סבלו מחוסר מענה – הרי שכיום גם הם יכולים לעבור את ההליך בביטחון מלא וליהנות מפה מלא בשיניים מרהיבות. בנוסף שתלים מבית שטראומן מאוד אמינים, בטוחים, מעניקים מענה אידאלי להפרשי טמפרטורות, מאפשרים דיוק מרבי ומציעים מגוון מודלים, כך שהשתלים מאפשרים תכנון אופטימאלי לצד תוצאות מהירות, עמידות ואיכותיות ביותר.

 טיפ שיכול לחסוך לכם זמן, כסף וכאב

 אתם צריכים לעבור השתלת שיניים? אנו ממליצים לכם כבר בפגישת ייעוץ הראשונה לשאול את הרופא המטפל שלכם את השאלות הבאות:

  • איזה סוגי שתלים (חברות) הוא משתמש?
  • איזה סוג של שתלים רופא שלכם היה משתיל לעצמו/ למשפחה שלו?
  • מהי כמות המחקרים שיש לאותם שתלים שהרופא משתמש?
  • ממתי מייצרים את השתלים האלה והיכן?
  • שאלה זו מאוד חשובה משום שככל שיצרן השתלים ותיק יותר, כך יש לו מאגר נתונים/ מחקרים/ סטטיסטיקה לאורך שנים רחבים יותר.
  • האם הרופא משתמש בחלקי שיקום (חילוף) מקוריים של יצרן השתלים?
  • שאלה זו חשובה לא פחות וזאת משום שחלקי שיקום (חילוף) כגון מבנים וכד’ משפיעים על אורך החיים של השתל. כל עוד חלקי השיקום הם מקוריים, זה מבטיח את שרידות השתל ארוכה יותר. רוב יצרני השתלים מותאמים לכך שניתן להשתמש בחלקי שיקום אוניברסאליים. מערכת השתלים של חברת שטראומן בנויה כך שלא ניתן להשתמש בחלקי שיקום של יצרן אחר ו/ או להתאים להם חלקים אוניברסאליים, אלה אך ורק בחלקי השיקום המקוריים של שטראומן, דבר אשר מבטיח את שרידות השתל לאורך שנים רבות.
  • לאחר כמה זמן ניתן לבצע שיקום על אותם שתלים?

תרשמו לכם את התשובות, תבדקו ותקראו באינטרנט על אותם סוגי שתלים שהרופא המליץ, הרי בסופו של דבר מדובר בבריאות שלכם!

 

מגיע לכם!

גם אתם מבקשים את הטוב ביותר? לנוחיותכם שני סניפים: מרכז רפואי טופז בירושלים ומרכז רפואי טופז בתל אביב. מכאן שאם גם אתם זקוקים לעבור השתלת שיניים, ושמירה על השגרה לצד נראות צעירה חשובה לכם – היו בטוחים שהתשובה מולכם, כי מגיע לכם הטוב ביותר! העולם התקדם- כך גם רפואת השיניים!

כתבה זו נכתבה ע"י טופז: המרכז להשתלות שיניים.

יש לכם שאלות לטופז:המרכז להשתלות שיניים? כנסו!
טלפון: 4990*   www.topazdental.co.il

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים