חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קולקציית שמלות אופנה

 

ההבדלים בין שמלות הם אחד המאפיינים הבולטים ביותר של תחום האופנה. אם רוצים להכיר לעומק את שינויי העומק שעוברים על עולם האופנה, כל מה שצריך לעשות הוא להשוות בין עיצובים חדשים ומסורתיים של שמלות לנשים

 

ההבדלים בין שמלות הם אחד המאפיינים הבולטים ביותר של תחום האופנה. אם רוצים להכיר לעומק את שינויי העומק שעוברים על עולם האופנה, כל מה שצריך לעשות הוא להשוות בין עיצובים חדשים ומסורתיים של שמלות לנשים. בהמשך, ניתן גם להיכנס לעובי הקורה כדי להשוות בין שמלות ליום יום לבין שמלות מעוצבות לאירועי ערב ולעקוב אחר המאפיינים של שמלות תחרה ארוכות וקצרות לעומת שמלות מקסי.

מבחינת קהל היעד של נשים בגילאים שונים, הדבר החשוב ביותר הוא להתאים שמלה למבנה הגוף. מבנה הגוף קובע איזו שמלה תעביר את המסר המדויק ביותר ותחמיא למראה הטבעי. במקביל, התאמה למבנה הגוף היא גם תנאי לנוחות: ככל שהשמלה מתאימה יותר להיקף המותניים, למשקל ולהיקף החזה, כך עולה הסיכוי שנשים יוכלו ללבוש אותה לאורך זמן בלי לסבול מחוסר נוחות ותחושה לא נעימה.

טיפים לבחירת השמלה המושלמת

אך הבעיה היא שבחירת שמלה לפי מבנה הגוף לא תמיד מבטיחה מראה חטוב ומחמיא. אם רוצים להפיק מתוך שמלות מעוצבות את מלוא הפוטנציאל, כדאי לבדוק מאיזה חומרי גלם הן מיוצרות ולאיזה אירועים הן מתאימות. באופן עקרוני, שמלות תחרה יתאימו לאירועי ערב כי הן מעוצבות בסגנון קלאסי ויוקרתי, לעומת שמלות ליום יום שיהיו מיוצרות מסאטן, כותנה וסוגים אחרים של בד.

דווקא בנוגע להבדלים בין שמלות מקסי לבין שמלות מיני או שמלות ארוכות לא אמורים להיות הבדלים בחומרי הגלם. במילים אחרות, בקולקציות החדשות של שמלות אופנה אפשר לראות דגמי מקסי שמעוצבים מאותם בדים שמשמשים לטובת תפירה של שמלות קיץ קצרות או ארוכות. זו למעשה דוגמא טובה לאופן שבו עולם האופנה מיישר קו עם הצרכים של קהל היעד ושל נשים בארץ ובעולם.

איך מוודאים שמדובר בשמלה אופנתית?

נשים שרוצות למצוא שמלה אופנתית יכולות להשתמש במקורות מידע שונים כדי לשאוב השראה. אם למשל אישה מסוימת רוצה לוודא שהשמלה שהיא בוחרת עולה בקנה אחד עם הטרנדים האחרונים מעולם האופנה, היא יכולה לצפות בתצוגות אופנה מאירופה וארצות הברית ולקרוא בלוגים באתרי אינטרנט. כמו כן, תמיד כדאי לבחור היטב את החנות שבה מבצעים את המדידות ולהתייעץ עם אנשים שעוסקים בתחום לפרנסתם.

מצד שני, הטרנדיות של שמלה מסוימת לעומת שמלות אחרות לא שווה כלום אם האישה שעומדת ללבוש אותה לא מרגישה שלמה עם עצמה. בהקשר הזה, מה שצריך לשים לב אליו זו תחושת הבטן והתאמה של שמלות מעוצבות לטעם האישי. ככל שדגם של שמלה מסוימת יתאים יותר לסגנון המועדף על מי שעומדת ללבוש אותה, כך יעלה הסיכוי שהיא תרגיש שבעת רצון מהבחירה.

לסיכום, קולקציית השמלות משתנה בקצב מהיר, אך שווה לעקוב אחריה כדי להישאר מעודכנות בהבדלים בין הגזרות, הדגמים וסוגי הבדים וחומרי הגלם שבהם בתי האופנה משתמשים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים