חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

סמראטפונים וגמלאים חטיבת אחד העם

 

במסגרת התכנית ”התפתחות אישית ומעורבות חברתית” המעודדת ליזמות חברתית החליטו תלמידים משכבה ט’ בחטיבת אחד העם השש שנתי להנגיש את נושא הסמראטפונים לגמלאי השכונה

 

במסגרת התכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית" המעודדת ליזמות חברתית החליטו תלמידים משכבה ט’ בחטיבת אחד העם השש שנתי להנגיש את נושא הסמראטפונים לגמלאי השכונה.

בין הנושאים שנלמדו: רשתות חברתיות, וואטסאפ, צילום סלפי ועוד. הכול על פי דרישת הגמלאים ובהובלת התלמידים. אמש 3.6 התקיים המפגש האחרון במסגרת התכנית. הגמלאים הודו לתלמידים. רונית ממשתתפות הקורס סיכמה "פתחתם לנו את העיניים,  מודים לכם מאוד ומצטערים שזהו המפגש האחרון, יש לנו נוער איכותי ומקצועי". נתן ורוני בין התלמידים שהובילו את היוזמה ציינו כי "רכשו כלים ופיתחו מיומנויות שישרתו אותם בתיכון ובחיים בכלל ומודים על הזכות לקחת חלק בפרויקט. "הקשרים הבינאישיים שנוצרו הם המשמעותיים" ציינה יעל פיינגולד סגנית המנהלת.

אלה זילברמן מנהלת המחלקה להתפתחות אישית ומעורבות חברתית ציינה כי התגייסות ביה"ס למימוש היוזמה ראוי לציון וכי המהלך הייחודי בעיר בשיתוף משרד החינוך, בהובלת מזל צומעי מנהלת המדור ורחל פאוסטר, המעודד את התלמידים לאתר צורך ולתת לו מענה מתוך בחירה ובאמצעות למידה משמעותית, מצמיח דור יזמים עם ראיה חברתית.

 

קרדיט צילום : בית הספר

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים