חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

מסין ועד צרפת חולון על המפה הבינלאומי

 

 ראש עיריית חולון נפגש השבוע עם משלחות ממחוז דונג-גואן שבסין, מטשקנט שבאוזבקיסטן ומסירן שבצרפת  למטרת הרחבת שיתופי הפעולה בתחומים עירוניים שונים

 

עיריית חולון מרחיבה את קשריה הבינלאומיים: ביומיים האחרונים נפגש ראש עיריית חולון, מוטי ששון, ומנהלים בכירים בעירייה עם משלחות משלוש ערים בעולם – בינהייוואן  ממחוז דונג-גואן (סין), טשקנט (אוזבקיסטן) וסירן (צרפת).

מחוז דונג גואן הינו  המחוז הרביעי בגודלו בסין ומונה כ- 8 מיליון איש ובין מחוז זה והעיר חולון נחתם ברית ידידות כבר בשנת 2015. בפגישה נכח ראש עיריית בינהייוואן, אחת מהערים הגדולות במחוז והמפותחת מכולן. במהלך הפגישה בין אנשי המקצוע משתי הערים הוחלט על הרחבת שיתוף הפעולה בתחומי הספורט, העסקים והחינוך. יצוין, כי מדובר בביקור מקדים למשלחת רשמית שתגיע במאי, שבה יוחלט אם להרחיב את דרג היחסים בין שתי הרשויות.

באותו היום ארח ששון בלשכתו משלחת מכובדת נוספת שהגיעה מהעיר טשקנט שבאוזבקיסטן. בביקור נכחו שגריר אוזבקיסטאן בישראל, סעיד רוסטמוב, וסגן מושל טשקנט, דברון קהידויאטוב , ואליהם הצטרף נשיא המכון הטכנולוגי חולון, פרופ’ אדוארד יעקובוב. בפגישה המעניינת הביעו האורחים את רצונם ללמוד מניסיונה של חולון בכל הקשור  לנושא "עיר חכמה", ולצורך כך הם נפגשו גם עם סמנכ"ל תפעול ומנהלה, ארז אלי, ושמעו ממנו על הפרויקטים החדשניים בעיר בתחום התחבורה, השיטור העירוני, שיתוף ציבור ועוד. האורחים ם הביעו עניין מיוחד בפרויקט המטרו לכבילת הסיבים האופטיים בכל העיר ורישותה במצלמות, חיבור משאיות האשפה לאפליקציית ווייז וכן קבלת פניות תושבים ישירות לטלפונים הסלולריים של עובדי העירייה בשטח לזירוז הטיפול במפגעים.

משלחת מכובדת נוספת שהגיעה מהעיר טשקנט שבאוזבקיסטן

למחרת נפגש ראש העיר ששון בלשכתו עם מר טסטיוד,  סגן ראש עיריית סירן שבצרפת, עמה חתמה עיריית חולון לפני כ-30 שנה ברית ערים תאומות. הפגישה הייתה חמה וששון הזמין את עמיתו לצפות יחד אתו במשחק של הפועל חולון בהיכל הטוטו שהתקיים באותו הערב. מר טסטיוד נענה מיד והשנים נהנו במשחק בו גברה הפעול חולון על יריבתה הפועל ראשל"צ.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים