חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

עיריית חולון זכתה ב 3 מיליון ₪ להתייעלות אנרגטית

 

 עיריית חולון זכתה במענק מדינה בשווי 3 מיליון ₪  לטובת התייעלות אנרגטית הכסף ישמש להחלפת תאורת רחוב לתאורת לד, טיוב תשתיות החשמל והתאורה ועוד  מוטי ששון: ”אנו רואים חשיבות רבה בהתייעלות האנרגטית ובימים אלה מפרסמת העירייה מכרז לנושא זה, שיביא לשדרוג מערך התאורה בעיר וישים את חולון בחזית ההתפתחות הטכנולוגית”.

 

בקרוב, חולון תהיה הרבה יותר יעילה אנרגטית:  עיריית חולון זכתה במענק של 3 מיליון שקלים בתכנית המענקים של משרד הכלכלה ומשרד האנרגיה בעבור התייעלות אנרגטית והפחתת גזי חממה. גובה המענק הוא הגבוה ביותר שניתן לקבל לטובת התייעלות אנרגטית. הפרויקט, שבעבורו קיבלה העירייה את המענק, כולל החלפת גופי התאורה בעיר למבוססת לד ומערכת שליטה ובקרה חדשה לתאורה. בנוסף, ישמש המענק לטיוב תשתיות חשמל ותאורה ותחזוקת טוטאל ריסק. סכום זה מצטרף להחלטת הנהלת העירייה לתקצב סכום של 35 מיליון ₪ לטובת החלפת כל 14,500 גופי התאורה בעיר והתקנת מערכות שליטה ובקרה אשר יאפשרו שליטה בכל גוף תאורה ואף יתקבל חיווי על תקינות הגוף בזמן אמת. בנוסף, עמודי התאורה יאפשרו בעתיד התקנות רכיבי תקשורת ל"עיר חכמה".

 

ממינהל  התשתיות בעיריית חולון, המנהל את הפרויקט, נמסר, כי ההתייעלות האנרגטית תביא לחסכון באנרגיה ולהפחתת תשלומים שוטפים בגין צריכת חשמל; לתרומה משמעותית לשמירה על הסביבה והפחתת פליטת מזהמים; לשימוש בגופי תאורה בעלי אמינות ואורך שירות גבוהה, המביא לחסכון בעלויות אחזקה; לשיפור רמת התאורה ועוצמתה ברחובות העיר ובגנים ולשליטה מרחוק על מערך התאורה.

 

המענק שקיבלה העירייה הוא חלק מתכנית 4 שנתית של משרד הכלכלה ומשרד האנרגיה, שמטרתה לקדם את היעד הלאומי של הפחתת פליטות גזי חממה וכן תמיכה בפרויקטים המובילים להתייעלות אנרגטית.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים