חיפוש
 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

בוסקילה: לא ניתן לדלג על בת ים

 

ביום ב 13.8.18 ב18:00, תיערך בתחנת הרכבת יוספטל בבת ים, משמרת מחאה  על מחדלי התחבורה בבת ים.  יוזם האירוע, אורי בוסקילה: ”נדרוש מרכבת ישראל לא לדלג עוד על בת ים..

 

נכון להיום ראש העיר לא עשה דבר לשנות את מסלול רכבת ישראל הבינעירוני שאינה עוצרת בתחנת בת ים, ועקב כך תושבי העיר סובלים כבר שנים מבידוד פריפריאלי  מערי המרכז והדרום , ללא פתרון תחבורה מהיר לו זוכים שכניהם.  נושא התחבורה  בעיר אף מחריף, לאור הכוונה להעביר קו רכבת קלה בבית ים ע"ג צירי התנועה הקיימים ולא במסלול תת קרקעי, כמתכונן בערים אחרות.  משמעות הדבר עבודות נרחבות, סגירת צירים, זיהום ופגיעה מיותרת במרקם החיים והעסקים בעיר; על רצף המחדלים הללו תצא ביום שני קריאה נחרצת  לראש העיר ומשרד התחבורה לפעול לשינוי פני הדברים לרווחת התושבים
 
אורי בוסקילה המתמודד לראשות בת ים ויוזם משמרת המחאה: "תושבי  העיר נאלצים לשאת על גבם את אוזלת ידו של ראש העיר, שמביע בהחלטותיו את חוסר רצונו לשמור על עצמאותה וייחודה של בת ים. ביום שני נעמוד כולנו בקול רם וברור ונאמר עד כאן. לבת ים ותושביה מגיעים שירותי תחבורה בסיסיים כמו לכל עיר אחרת. את מה שבכר לא עשה- אנחנו נעשה. יחד, כולנו התושבים נשמור על בת ים"
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים