חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

עיריית בת ים והקרן לידידות מוקירים את תושבי העיר

 

במסגרת האירועים שהתקיימו בבת ים לציון יום הניצחון של בעלות הברית על הנאצים במלחמת העולם השנייה. קיימה העירייה באמצעות אגף למרכזים קהילתיים של החברה לתרבות פנאי וספורט בת-ים ובשיתוף הקרן לידידות אירוע חגיגי לציון היום. 

 

במסגרת האירועים שהתקיימו בבת ים לציון יום הניצחון של בעלות הברית על הנאצים במלחמת העולם השנייה. קיימה העירייה באמצעות אגף למרכזים קהילתיים של החברה לתרבות פנאי וספורט בת-ים ובשיתוף הקרן לידידות אירוע חגיגי לציון היום. האירוע שהתקיים שבוע שעבר באודיטוריום העירוני כלל מופע של קטעי שירה, זמר ומחול.

 האירוע התקיים בסיוע הקרן לידידות שתומכת ומסייעת במהלך כל השנה בתמידות בפעילות קהילתית-חברתית במסגרות עירוניות שונות. באירוע נכחו נציגי הקרן לידידות, עובדי החברה לתרבות, פנאי וספורט וחברי הנהלת העיר.

נשיא הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין: "יהודים רבים סייעו להציל את העולם, ובמיוחד את העם היהודי, מהחורבן והדיכוי שביקשו הגרמנים להשליט. גיבורים אלה החיים ביננו הולכים ומתמעטים, לצערי, וחשוב שהציבור הישראלי יכיר ויוקיר אותם ויבטיח את רווחתם בשנותיהם האחרונות. אני גאה על הזכות שנפלה בידינו, בקרן לידידות, לתמוך במאות וטרנים במסגרת תכניות הסיוע שלנו לקשישים ולקחת חלק פעיל במגוון אירועי הוקרה למענם בבת ים וברחבי הארץ".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים