חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

תמונת מצב ליום הרביעי למלחמת ”חרבות ברזל” בעיר בת-ים

 

ראש העיר צביקה ברוט קיים אמש, 9.10, יום שני בשעה 19:00, הערכת מצב נוספת בהשתתפות גורמי הצבא, המשטרה והביטחון בעיר. בעקבות הערכת המצב הוחלט שבת-ים ממשיכה בפריסה מלאה של כוחות מתוגברים מהמשטרה ומג״ב ברחבי העיר כולל בכניסות אליה.

 

להלן העדכונים מהערכת המצב:

1. בעיר ממשיכים להיות פרוסים כוחות משטרה ומג״ב רבים, בהתאם להנחיות ראש העיר ומפקד משטרת בת-ים. כתוצאה מכך ישנה נוכחות רבה של לובשי מדים, ליתר ביטחון. עם זאת, עד כה לא היו בעיר שום אירועים חריגים- אנא המנעו מהפצת שמועות ברשתות, מידע אמין ורשמי ייצא אך ורק דרך העירייה או מהמשטרה.

2. אתרי הבניה ועבודות התשתית סגורים עד הודעה חדשה, ופועלים לא אמורים להיכנס לעיר. במקרה של הפרה או חשש כלשהו אנא דווחו למוקד 100 של המשטרה.

3.  אין ספור תושבים פונים אלינו בבקשה להתנדב. ניתן לסייע בדרכים הבאות:

העיריה מקיימת מבצע איסוף ציוד לחיילים, בתיאום עם הגורמים הרשמיים. אנא הביאו את התרומות לבניין העיריה או למרכזים הקהילתיים בין השעות 9:00-17:00.

-  נפתחה קבוצת תמיכה בוואטסאפ לנשים שהבעלים שלהן נקראו להתגייס בצו 8, וכן קובץ רישום למשפחות שמעוניינות לארח משפחות מהדרום. לפרטים:  לחצו כאן

4. ישנם נפגעים ונעדרים תושבי בת-ים. אנו מסתובבים בין המשפחות ומלווים אותן לכל אורך הדרך בהנחיית הצבא, אין לצאת מהבית להשתתפות בהלוויות אלה ולהימנע מאירועים רבי משתתפים.

בנוסף, הקמנו מוקד סיוע למשפחות נעדרים או נפגעים. אנא צרו קשר אם נציגי העיריה טרם הגיעו אליכם, במספר: 054-7390184

הנחיות התגוננות:

  • אסורה התקהלות המונית.
  • לימודים וחוגים לא מתקיימים עד הודעה חדשה.
  • חופי הים בעיר נסגרו ואנו ממליצים להישאר בקרבת מרחבים מוגנים.

שימו לב, המקלטים העירוניים פתוחים ברחבי העיר- מצ"ב לינק לרשימת המקלטים: לחצו כאן

בכל בעיה ניתן לפנות למוקד העירוני 107.

לסיוע פסיכולוגי ניתן לפנות לצוות מקצועי של השירות הפסיכולוגי למי שזקוק להתייעצות עבורו או עבור ילדיו. אנשי המקצוע זמינים במספר הטלפון 03-5556433, או דרך המוקד העירוני 107.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים