חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

אילו גורמים משפיעים על השכרת אוהלים לאירועים?

 

שלושת הגורמים העיקריים שצריך לבחון בעת השכרת אוהלים לאירועים הם עיצוב ואסתטיקה, רמת הצללה ורמת אוורור. גורמים אלו מייחדים את פתרונות ההצללה השונים זה מזה. שני המשתנים האחרונים קשורים קשר הדוק שכן ככל שהפתרון נותן יותר הצללה ואטימות, כך קשה יותר לאוויר להיכנס ולצאת מהאוהל

 

שלושת הגורמים העיקריים שצריך לבחון בעת השכרת אוהלים לאירועים הם עיצוב ואסתטיקה, רמת הצללה ורמת אוורור. גורמים אלו מייחדים את פתרונות ההצללה השונים זה מזה. שני המשתנים האחרונים קשורים קשר הדוק שכן ככל שהפתרון נותן יותר הצללה ואטימות, כך קשה יותר לאוויר להיכנס ולצאת מהאוהל. אם מתן הפתרון האידיאלי חשוב לכם מאוד ואתם לא רוצים שהאורחים שלכם יסבלו לא מכמות מוגזמת של שמש או מחוסר אוויר, שני מצבים שללא ספק יכולים להשפיע לרעה מאוד על חווית האורחים באירוע , חשוב מאוד לבחור את האוהל המתאים ביותר לאירוע שלכם, שיספק לכם את כל היתרונות.

לאילו סוגי אירועים מתאים להשכיר אוהלים לאירועים?

יש לבחור שירותי השכרת אוהלים לאירועים בהתאם לסגנון האירוע שאתם מתכננים, אשר יכול להיות כל דבר, ההחל מחתונה קטנה על חוף הים ועד אירוע חברה מרשים. על ידי עריכת רשימה של דרישות חיוניות, בחר את המטרות וההעדפות העיקריות:

  • מיקום שבו מתרחש אירוע.
  • לשם מה ישמש האוהל.
  • הגנה במקרה של מזג אוויר גרוע.
  • מיקום מתאים לגודל האוהל הדרוש להתכנסות.
  • מחוץ לאוהל, צריך להיות מספיק מקום לתליית חבלים ויתדות.
  • הכרה בקריטריונים של השכרת אוהלים לאירועים או בהגבלות מקום.

 

רוצים לדעת עוד על השכרת אוהלים לאירועים? לחצו כאן .

איך להתאים את האוהל לכמות המשתתפים באירוע?

יש לקחת בחשבון את כמות האנשים בבחירת גודל אוהל לאירועים, לכן כדאי לחשוב על השכרת אוהלים לאירועים בגודל המתאים למספר המשתתפים הצפוי. עליכם לבדוק את גודל האוהל ואת האזור בו האוהל הולך להיות מותקן, לפני הוספת אלמנטים נוספים כמו שולחנות, מושבים או רחבת ריקודים. גודל האוהל הנדרש תלוי במה יהיה מוצב מתחתיו.

שיקולים לעיצוב אוהלים לאירועים 

כאשר בוחרים את האוהל הנכון, הבחירה המכריעה ביותר היא לקחת בחשבון שיקולים של עיצוב אירועים. כדי להתאים כראוי לאירוע שלכם, ניתן למצוא מספר פתרונות הצללה . ניתן לחלק אוהלים לשתי קטגוריות עיקריות, כאשר כל אחת מהן צריכה להילקח בחשבון בעת השכרת אוהלים לאירועים. האפשרות הראשונה, הנחשבת לפופולרית ביותר בכל האירועים המשמעותיים, היא אוהל על עמודים.

אם רשימת האורחים שלכם היא די נרחבת, הסוג השני של אוהל הוא אוהל מסגרת, שיכול להכיל כמות גדולה יותר של משתתפים.

לאילו אירועים ניתן לשכור אוהלים?

אירוע עסקי - תוכלו לארגן אירוע פנטסטי לצוות שלכם, כמו יום גיבוש. תוכלו לערוך מתחת לאוהל סדנאות מקצועיות או ימי פינוק לצוות. ניתן להקים את האוהל ברחבת העסק או בחצר. כאשר אנו רוצים להרים כוסית בחג, לקבל בברכה עובד חדש, או להיפרד ממישהו שיוצא לדרך חדשה, גם התכנסות עסקית מתחת לאוהל יכולה להתאים.

יום הולדת – אם, למשל, אתם מתכננים מסיבת יום הולדת משפחתית גדולה, ויש לכם הרבה מבקרים, השכרת אוהלים לאירועים יכולה להיות הבחירה המושלמת עבורכם. בתוך האוהל ניתן להעמיד שולחנות, ובעזרת שירותי קייטרינג לערוך חגיגת יום הולדת מפוארת.

כמו כן, גם ארוחות חג אשר יתקיימו באוויר הפתוח תחת אוהל ממוזג יהיו פתרון נוח יותר עבור המארחים. חברת במבוק מספקים לכם אוהלים איכותיים, שיתאימו במיוחד עבור האירוע שלכם, ולא משנה איפה אתם רוצים להקים את האוהל, הצוות המקצועי של במבוק יתקינו את האוהל באופן בטיחותי והטוב ביותר.

קרדיט bambuk-events.co.il

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים