חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

לא עוד למחירי חשמל גבוהים! כך תבחרו ספק חשמל פרטי

 

רפורמת החשמל שעברה לפני זמן מה, מאפשרת ללקוחות פרטיים לקבל את החשמל שלהם מספקים פרטיים. כלומר, במקום לקנות את החשמל שלכם מחברת החשמל, לאחר התקנה של מונה חכם תוכלו לקנות דרך ספק חשמל פרטי. עקב היתרונות הכרוכים במעבר זה, כדאי להבין איך בוחרים נכון את הספקית שלכם

 

רפורמת החשמל שעברה לפני זמן מה, מאפשרת ללקוחות פרטיים לקבל את החשמל שלהם מספקים פרטיים. כלומר, במקום לקנות את החשמל שלכם מחברת החשמל, לאחר התקנה של מונה חכם תוכלו לקנות דרך ספק חשמל פרטי. עקב היתרונות הכרוכים במעבר זה, כדאי להבין איך בוחרים נכון את הספקית שלכם.

כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון

היתרון העיקרי במעבר לספקית פרטית, טמון באפשרות להוזיל תעריף חשמל ביתי בכמה מאות שקלים לשנה. אכן, בעוד חברת החשמל מוכרת חשמל בתעריפי מקסימום, ספקיות פרטיות נותנות הנחות קבועות או משתנות לאורך היום, בנוסף להטבות אחרות. יש לציין כי הספקיות אחראיות רק על מכירת החשמל שלכם, וחברת החשמל ממשיכה לטפל בכל מה שקשור למערכת, לתקלות, לקריאות השירות וכדומה – כפי שהיה בעבר.

אז למה חשוב לשים לב בבחירת ספק חשמל פרטי ? הדבר הראשון שכדאי לבדוק הוא את ההנחות המוצעות ואת המסלולים למשל, אם אתם עובדי הייטק, ייתכן שעדיפה לכם חברה המציעה מסלול עם הנחות די משמעותיות על תעריף החשמל בין השעות 23:00 ל- 17:00. מצד שני, אם אינכם עובדים מהבית ייתכן שתעדיפו מסלול של הנחה קבועה, או מסלולי הנחות אחרים בגובה משתנה. שימו לב שישנן חברות שנותנות הנחה מסוימת בשנה הראשונה (למשל 7%), ולאחר מכן ההנחה עולה בשנה השנייה והשלישית.

אחרי שבדקתם את ההנחות והמסלולים אל מול הרגלי הצריכה שלכם, כדאי גם לבדוק מה עוד יכולה להציע הספקית. למעשה, הספקיות מגיעות מתחומים שונים במשק, חלקן למשל מענף הבנייה, אחרות מענף התקשורת, מענף האנרגיה ועוד. כל חברה יכולה להציע הטבות כראות עיניה, על מנת לפתות אתכם להיות לקוחותיה. ייתכן למשל שתעדיפו לבחור בחברת אנרגיה, המציעה גם הנחה על חשמל וגם על גז, וכך לסגור את כל צרכי האנרגיה של הבית בחבילה משתלמת אחת, עם ספקית אחת. מצד שני, ייתכן שתעדיפו חברה המציעה הנחה על החשמל ביחד עם הנחות על האינטרנט, הסלולר וכדומה.

מעבר לכך, ישנה חשיבות עצומה לשירות הלקוחות של החברה. אז קודם כל, עדיף לשים דגש על חברה שידועה בשירות המצוין שלה, למשל כזו שזכתה בפרסי שירות ושביעות רצון לקוחות בשנים האחרונות. כמו כן, יש המעדיפים דווקא את חברות האנרגיה, שכן זהו כבר תחום שאותו הן מכירות ומתמחות, ויש להן מערך שירות מקצועי היודע לתת מענה, בניגוד לחברות העושות את צעדיהן הראשונים בתחום. 

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים